G.I.H Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 med min 6.abort, begynte å blø litt på heimreis ifrå ferien våras igår, og blødningen har fortsatt idag. Foreløpig så er det akkurat som ein liten mens, har ingen smerter men berre mensmurringer. Det her hadde eg egenlig forventa, så eg er ikkje i kjelleren denne gongen, er berre så temmelig oppgitt og lei over at eg ikkje skal klare å få mitt siste og etterlengta barn før toget mitt er passert for siste gong. Jaja eg må vel berre innsjå at eg er for gammel til dette gamet her. Ha ein riktig fin sommer alle sammen...
Modesty Blaise Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Uff G.I.H dette var trist å lese. Det var jo så artig når den endelig satt denne gangen! Pokkers opplegg at man ikke bare kan få det som man vil. Lykke til med prosessen og tankene videre. Håper du ikke gir opp likevel! Klem
gull-ønske Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Så trist G.I.H ! Har tenkt på deg og hadde så håpet at det skulle gå bra denne gangen. Forstår godt at du mister litt av motet. Det er tungt å være prøver over lang tid, og veldig tungt å miste. Å miste 6 ganger skulle INGEN behøve, synes du har vært maks uheldig. Klem fra
Dotten Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Huff så trist. Sender deg en masse varme klemmer, og krysser fortsatt fingre og tær for at du får en sterk liten spire, som ikke har planer om å flytte ut, før det har gått ca 9 mnd... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå