Monajenten Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har to unger som begge to bestemte seg for at det var morgen klokken syv i dag (jada vet det er sånn for de fleste, men disse pleier å sove mye lengre....) Dermed er jeg stupings og vil bare soooooove.... Når jeg endelig fikk somlet meg til å kle på hele gjengen, tror dere ikke de bare sloknet begge to nå?????? Så her sitter jeg da:-s
EnJente_m_EnJente Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Oida, min bestemte seg kl 06 idag hun, og normalt sover hun til 09:00 ! Ikke moro for meg nei...føler med deg !
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Er det no i lufta eller, eldstemann stod opp halv 6 i dag, men gudskjelov så slapp jeg å stå opp med han, det sørget mannen for ;O)
Monajenten Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Takk i like måte, hehe;) Vet jo at hvis jeg så mye som prøver å legge meg ned litt, så våkner de vel:-s *trøtt trøtt trøtt trøtt trøtt*
Monajenten Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Oi da, ja det virker visst sånn:-s
Holly❄️ Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 hehe, er tidlig morgen her også... tok begge i senga og satt på musikk. Den ene hoppet og stupte, mens minsta satt og digget musikken. Fikk ligge der og dra meg lenge jeg da.... hehee...
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Syv er langt på dag... Må legge deg litt tidligere kanskje? =)
Monajenten Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Pffff, langt på dag du liksom!!! :-s Pleier liksom å få sove til ti, elleve jeg da:-s *hyyyyyyyyyyyyyyyl* Får ikke sove om jeg legger meg tidligere uansett, sovner liksom rundt tre:-(
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Da tror jeg du bør prøve å flytte din egen leggetid også... ;-)
Gemini77 Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Grunnen til at du ikke får sove før rundt kl 3 er vel at du sover til rundt 10-11 om morningen.. Det er vel bare å flytte dine egne soverutiner til litt mer "sunne" rutiner?? Jeg syns ikke synd på deg, for jeg hadde vært overlykkelig om lillegutt hadde sovet til kl 7. Her starter dagen rundt 6.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Sorry, Monajenten, men jeg synes ærlig talt ikke synd på deg! Du må begynne å stå opp til normal tid om morgenen, så sovner du nok om kvelden. Det er vanvittig normalt at barn står opp i 6-7-tida om morgenen, og da må vi bare finne oss i å stå opp med dem. Beklager, men dette var da vel noe du visste om da du satte barna til verden? Akkurat noen dager nå, så har jeg sovet til langt på dag også, til rundt kl 10 og sånn, men det er fordi pappa'n har ferie og er utpreget morgenfugl som gladelig står opp med gullet når hun vil opp.
candyland Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 min våkner stort sett alltid før 7, i går våkna han halv seks og var lys våken.... Men skjønner at du er trøtt da, når du er vant til å sove lenger. Men sånn til advarsel da, gutten min sov fra ti til ti tidligere... men så etter noen mnd våkna han innen 8 hver morgen og ville opp. Klarte ikke å få han til sove lenger, så da la vi han heller tidligere. Nå sover han fra 19.30 til senest 07. Så kan hende i morges var ett engangstilfelle, men godt mulig ungen din har begynt å endra på soverytma selv og kommer til å våkne tidligere fast fremover..... så best å sove når du kan:)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Her var det morgen kl 10 i dag... Noen som er misunnelig? ;-)
hit og dit Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 Her var det kroppen min som bestemte seg for at det var morning klokka fem. Ikkje tale om å få sove meir, sjølv om eg var trøtt og ikkje hadde sove mange timane. Lille-Tuva sov som ein engel, så det var ikkje hennar feil. Då mannen gjekk på jobb halv åtte amma eg llille jenta og så fekk eg heldigvis til å sove nokre timar sammen med ho.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Flytte soving til et sunnere tidspunkt? Herregud for noe gammeldagse gnurebukker. Høres ut som min svigerfar som mener det ikke blir folk av de som står opp sent. Men der tar han grundig feil.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #16 Skrevet 11. juli 2007 Gammeldagse gnurebukker..? Dagens dummeste.. Er ikke noe problem for meg, men et tips siden hun klagde. Kan ikke forvente at små unger skal sove til kl 10-11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå