1stor1liten =) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 snuppa på 2 år fikk regntøy i gave her om dagen. det er 2 delt bukse(ikke sele) og jakke, har tynt for inni. Men, de gangene hun har brukt det trekker buksebenet opp vann og hun blir bløt inni på buksa/strømpebuksa. Er det regntøyet som er dårlig eller må jeg vente til buksa er kortere? den sitter fint på, er rett ved kanten av skoen bak.
SurreGuri Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jepp jeg har 2 sett, ett med seler og et uten, begge 2 delt. er det fleece for inni? den har vært knall grei så langt på min gutt på 20 mnd som ikke er for aktiv enda. god og varm, nå i disse dager trenger jeg bare en body på han, så regntøyet, det er så varmt det regntøyet, med fleece i buksen også =) Har aldri hatt problemer med at han blir våt på stømpene. men det er vel fordi jeg har støvler på hver gang jeg har brukt det..
1stor1liten =) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 hei.. har også brukt støvler hver gang men vannet blir trukket opp i buksebenet og deretter blir hun våt. det er vel ikke mulig å bytte det brukt heller
SurreGuri Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hmmm, du kunne kanskje prøvd å bytte, kanskje det er en feil på ditt..har ivertfall ikke merket dette problemet, kanskje gutten min ikke har sittet direkte i det våte da, må nesten se etter neste gang han har det på ute, er jo ikke bra om en blir våt i det =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå