Gå til innhold

Regntøy fra Name It. Noen som har det her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 2 år fikk regntøy i gave her om dagen. det er 2 delt bukse(ikke sele) og jakke, har tynt for inni. Men, de gangene hun har brukt det trekker buksebenet opp vann og hun blir bløt inni på buksa/strømpebuksa. Er det regntøyet som er dårlig eller må jeg vente til buksa er kortere? den sitter fint på, er rett ved kanten av skoen bak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp jeg har 2 sett, ett med seler og et uten, begge 2 delt. er det fleece for inni? den har vært knall grei så langt på min gutt på 20 mnd som ikke er for aktiv enda. god og varm, nå i disse dager trenger jeg bare en body på han, så regntøyet, det er så varmt det regntøyet, med fleece i buksen også =) Har aldri hatt problemer med at han blir våt på stømpene. men det er vel fordi jeg har støvler på hver gang jeg har brukt det..

Skrevet

hei.. har også brukt støvler hver gang men vannet blir trukket opp i buksebenet og deretter blir hun våt. det er vel ikke mulig å bytte det brukt heller

Skrevet

Hmmm, du kunne kanskje prøvd å bytte, kanskje det er en feil på ditt..har ivertfall ikke merket dette problemet, kanskje gutten min ikke har sittet direkte i det våte da, må nesten se etter neste gang han har det på ute, er jo ikke bra om en blir våt i det =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...