Flættfrid har to prinsesser Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har ei datter som blir 2 år 5 dager før termin med nr2. Vi har jo allt av utstyr, men jeg lurer på hvordan det blir med seng? Er hun for liten til å få vanlig seng? og burde jeg kjøpe en ny sprinkelseng, eller tror dere at det går. Noen med erfaring? klem fr ameg
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 De barna jeg kjenner, tanteunger og sånn, sover i vanlig seng når de er 2. Synes de er for store for å ligge i sprinkelseng da.... går ihvertfall veldig fint å sove i vanlig seng. Venninna mi flytta over gutten hennes i vanlig seng nå, han er litt over 1 år. jeg hadde ikke kjøpt en ny sprinkelseng.
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 huff, ja det er vel sant. men jeg skal innrømme at jeg får litt ilinger i magen med tanken, synes jo fortsatt at hun er litt liten, men det er nok best... er vel bedre å gjøre det før babyen kommer, slik at hun ikke tror at det er babyens feil at hun må flytte...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 he he, går nok bra skal du se ) hun er sikkert kjempeflink! og tenk så stolt hun skal bli som får være stor jente å ligge i stooor seng mens den lille kan få babysengen hennes ) hun kommer til å sprekke av stolthet vettu ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå