Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Innimellom leser jeg\ser filmer som skal være helt fantastiske og skjønner ikke helt hvorfor. Har dere opplevd det? Hvilke da i så fall? Her er noen av mine: Bøker: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede. Alkymisten. Populærmusikk fra Vittula. Bienes hemmelige liv. Filmer: Danser med ulver. Den engelske pasienten. Hm. Sikkert flere.
___ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 De første som slår meg er Tatt av vinden og Kristin Lavransdatter.
joplaya Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 alkymisten bienes hemmelige liv mesteren og margerita halvbroren danser med ulver narnia mongoland hehe..garantert jeg kommer på flere etterhvert:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Gudfaren og Den Fabelaktige Amelie fra Montmartre. Førstnevnte klarer jeg i det minste å komme meg gjennom, mens den siste blir for merkelig for min smak.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Boken Ringenes Herre. For første gang i mitt liv, så syntes at jeg at filmen(e) var bedre...;-) Sofies Verden (har ikke møtt en eneste person som syntes den var så fantastisk) Og der fikk jeg jernteppe gitt. Vet om mange flere, men titlene låste seg nå
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Bøker: Catcher in the rye the outsiders alkymisten peer gynt (teknisk sett et teaterstykke, men men) enke for et år Filmer: Den Fabelaktige Amelie fra Monmartre resevoir dogs pingvinenes marsj (kjeeeeedelig!) the hitchhikers guide to the galaxy (ELSKET bøkene, HATET filmen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå