Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et fint smykke til han på en gullsmed. Det er i fletta skinn, med et anheng som ikke henger ned, som som ligger langs smykket foran. Å, han kommer til å bli så fin!

Hadde ikke råd til noe store greier..

Skrevet

Vi skal ikke gi hverandre morgengave. Vi skal ligge på hotell bryllups natta, og dagen etter skal vi ut å spise en fin middag sammen...Holder i lange baner det for meg.

Skrevet

Jeg har vært hos fotograf og tatt bilder av meg selv i undertøyet jeg skal bruke i bryllupet + et stort fluffy underskjørt.

I tillegg skal han få dørskilt der det står familien - og vårt felles navn. :o)

Skrevet

Utrolig morsomt da. Tror ikke jeg adopterer undertøys- bildet da, synst jeg er lite fotogen. Kvir meg til alt som har med fotografering å gjøre i bryllupet. Trenger flere tips. Har laget sang (tekst+melodi) som jeg skal fremføre i bryllupet, men det er jo på selve festen.

Flere?

Skrevet

Morsom tråd :) Dette lurer jeg også på... Tenker på å kjøpe en pen slipsnål kanskje, men synes kanskje det er litt "døllt"?

Skrevet

Min mann fikk en gullring. Produsert individuelt, så det finnes bare EN slik ring. Han bruker den hver eneste dag. :-)

Skrevet

Lille jente:

hva betaler du for bildene?

Hvordan får han de?

Flere bilder og rammer?

Bilder satt til i en bok?

Eller?

Stilig med dørskiltet! Det kopierer jeg!

Skrevet

Jeg skal gi ham en storby-weekend-ferie til Paris, som skal finne sted 6 maaneder etter bryllupet. Etter bryllupet er over, noe vi har planlagt i over ett aar, er det jo hyggelig aa ha noe aa glede seg til igjen. Tror han vil like det. Vet ikke ennaa hvor vi skal dra. Noen forslag? :) (ca 3-4 dager)

Skrevet

Jeg har kjøpt en multifunksjonsprinter, dvs at det er både printer, kopimaskin og scanner i ett. (Noen er det fax på også) Kan skrive ut kjempefine bilder også. Kjøpte den som var best i test på tv2 hjelper deg - kosta 1200 kr. Tror han blir fornøyd med den :)

Skrevet

Jeg skal og ta noen saftige bilder av meg selv. Skal ha på meg en skjorte/genser som er hans på ett (han elsker når jeg går i hans klær), skal ha i brudeundertøyet + noen nakenbilder. Så skal jeg ta 1 bilde i stor format som skal være et nakenbilde men veldig classy som skal henge på soveromet! Tror han blir fornøyd. Skal og kanskje få motorsykellappen!

Skrevet

Oi, er du rik eller Mamma til 2 nydelige jenter? Det var litt av en gave :)

Hvor mye koster de bildene? Tenkt på det samme selv, men kun 4 uker igjen nå, og har jo kjøpt gave (multifunksjonsskriver)

Skrevet

Jeg gav mannen en sølvlenke til gifteringen (fordi han ikke kan bruke den i jobben sin),

og en Willow Tree figur som heter "promise",

fikk akkurat den samme figuren av han i morgengave også... hehe :o)

Lik smak!

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe ei globus. Og så skal jeg skrive på et kort at jeg er så glad i han, at jeg vil gi ham hele verden :-)

Skrevet

Min kommende mann er valdig glad i fine klokker, men har aldri tatt seg råd til å kjøpe en.

Derfor skal han få en kikkelig fin klokke som koster litt. Så graverer jeg noe på innsiden.

Syns også det med sexy bilder av seg selv er en god ide.

Signerer anonym i tilfelle han er innom disse sidene, har vært det før vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...