Gå til innhold

Barnefar har endelig fått seg ny kjæreste!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og jeg håper virkelig dette skal hjelpe på hans humør ovenfor meg, og jeg tenkte som så at hun kanskje kan hjelpe han og nyansere litt, MEN så ser jeg hun har vært på nettby og kikka på profilen min.. jeg kikker tilbake, titter litt på bilder og div, og hva ser jeg??? JODA, hun er bestevenninde med ei, unnskyld utrykket, narkohore!!!

Jeg håper for guds skyld at ho bare er venn med ei, og ikke bruker narkotika selv :S:S:S:S

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor jeg bryr meg dersom det viser seg at kjæresten til faren til MITT barn er narkoman??? Nei.... where to start??

Skrevet

sikkert fordi hun ikke vil at BARNEFAREN skal være sammen med ei som tar dop, mens ungen sikkert skal være på besøk i ny og ned?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mulig derfor fruluremus ;o)

Ikke at jeg tror at han tillater noe sånt i nærheten av barnet, men han er jo så forelska, og kjærlighet gjør jo blind....

OG fordi barnet mitt skal være der 15 dager i mnd...

Bare indisier....

Skrevet

ja,men det var jo ikke hu så va narkoman... ! ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

DET vet jeg jo ikke! Det var jo "problemstillinga" oppi alt det her.. like barn leker best....?

Om ho har hauevis av venninder som tar dop, så er vel ikke grensa så lang for at ho gjør det og?

Skrevet

barnefar er vell såpass voksen at han ikke blir sammen med ei så e narkoman....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

akkurat den kreditten tror jeg ikke du skal gi han....

Skrevet

du får bare vær glad for at det ikke e deg å han lenger då :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA! bare synd det tok så lang tid før jeg skjønte det, hehe :)

Skrevet

Må du ha delt omsorg med han? Jeg ville nå snakket med han om dette. Unger skal ikke være i et "rus miljø"?

Skrevet

Nei, ikke ditt hi. ;o) "hvorfor bryr du deg" er et idiotisk spørsmål. Hvorfor du bryr deg hva faren til barnet ditt gjør med livet sitt?? Duh!

Skrevet

tror kanskje de fleste som svarer her ikke har fått med seg situasjonen til "palmesus" jeg!! for da hadde ikke slike kommentarer kommet tror jeg!

ønsker deg iallefall lykke til og håper at samvær og alt ordner seg!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe gullgutten :o) Kan ikke forvente at alle har fått det med seg heller, men dog... Jeg skal sette hardt mot hardt og kreve "plain" samvær fom januar. Har sett at mye samvær med far ikke er bra for snuppa, hvertfall ikke nå. (evnt mye samvær med meg, men nå har jeg engang fått tildelt den retten)

Og om han skal boltre seg med narkofolk i tilegg? Nei....

Skrevet

Håper det er ei oppegående dame:) jeg har hatt en såkalt venninne med rusproblemer, men aldri tatt så mye som en hasjrøyk selv, så kanskje hun ok? Jeg ville nok ha fulgt litt med selv, for rus og unger hører ikke sammen.

Skrevet

lover ikke godt det der........... dårlige venner er liksom ikke alltid tilfeldig, men får håpe hun bare "kjenner" henne. At hun er en bra dame og at hun får eksen til å skjerpe seg litt.....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hun (kjæresten) ser hvertfall veldig ålreit ut! Pen jente, så absolutt! Og ser ikke "herja" ut, selv om det ikke trenger og bety noe.

De er visst bestisser, hun dama og hun jeg "kjenner" som er narkoman...Men får nok bare la det gå seg til, og heller holde ører og øyne oppe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...