Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 gjorde d fryktelig vondt / ekkelt å få satt inn kontrasten?? kvir meg så fryktelig :-(
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 ingen?? noen som kan legge d på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har tatt med kontrast. Nei, det er ikke vondt. Du får en grønn veneflon (fargen har med str på veneflonen å gjøre) Du legges på røngtenbenken og kontrasten blir sprøyta inn når de er klare til å ta bilder. Du kjenner en veldig varme i kroppen, spesielt i bekkenområdet. Noen tror faktsik de har tissa på seg, men du gjør ikke det altså, det er bare varmen som gjør at det kjennes slik ut. Du kan få litt rar smak i munnen. Metall/løk smak men den blir fort borte. Du kan være litt svimmel etterpå.
Sjefsmegga Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Var mer rart og ekkelt enn vondt... Varm følelse...og jeg var litt øm i lysken et par dager etter.. Ikke noe å kvie seg for..
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Får fortsette som de andre her jeg også da...hehe... Nei, det er ingenting å grue seg for. Gjør ikke vondt, men det er en litt (!) ekkel følelse når nåla går innover i ryggen..... Du kjenner den går langt inn, men det gjør altså ikke vondt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå