mamma til en prinsesse Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Katter blir faktisk syk av å gå på p-piller lenge. Vi måtte avlive katten min i fjor sommer som jeg hadde da jeg bodde hjemme. Den var blitt syk av å ha gått i nesten 10 år på p-piller. Det er noe som skjer med magen deres. Dyrlegen som måtte avlive katten sa at hun ble sint når hun så katter som hadde gått på p-piller i mange år fordi katten blir syk og det gjør veldig vondt for katten. Så selv om det koster litt å sterilisere katten, så sparer du den et helvete når den blir eldre.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Og mye mere lettvint også,slipper å glemme det eller risikere at den ikke virker...
Twig Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Det holder jeg med deg i.. hadde en katt som ble mannevond av bruken av p-pillene..
WWJD Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 katten min fikk kreft av p-piller og måtte avlives så jeg er helt enig med deg!
mamma til en prinsesse Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Tror faktisk det var kreft katten min også fikk.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Og de har større fare for å utvikle kreft... katten min har blitt operert 3 ganger. Hun fikk p-piller i 3 år før hun ble sterilisert, og tre år etter fikk hun første svulsten. I dag er hun en sprek 11-åring, men jeg sjekker henne jevnlig for det om... har jo kommet tilbake før:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå