Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ....med en 6 mnd gammel baby som sover lite på dagtid...? synes dagene blir så lenge når vi ikke kan være noe særlig ute....
En liten mamma Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er ute å går tur uansett vær. Men Hedda trives godt i vogna, så det gjør det jo enkelt.. Ellers blir det vel flere turer på kafè og i butikker når det regner. Og så besøker vi veninner med barn. Og så har jeg fått satt inn bilder i albumet hennes, mens ho ligger på gulvet ved siden av og pludrer. Og så baker vi litt. Jeg bare prater til henne mens jeg styrer og ordner, så er ho fornøyd. Hedda er 5 mnd.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Thea er 4 mnd, og vi har nettopp vært i svømmehallen for første gang =) Veldig stas, bare litt mye mennesker. Ellers fyller vi dagene med det samme som Hedda og mamman over her =) Pappan til Thea har veldig snart pappaperm i 6 uker så da skal vi ta noen småturer rundt omkring i landet.
lilleskatten Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Ut på tur.. Vi er ute hver dag selvom det regner. Det er jo ikke kaldt ute så det er deilig. Tar også en tur til bekjente som er hjemme...en gang i blandt. Ellers så koser vi oss mye sammen og lærer sadig nye ting sammen... Det er bare å bruke fantasien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå