Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 er i uke 38 nå , og når jeg tørket meg i morgest kom det litt blod på papiret. ikke friskt blod, men var litt blod i lag me litt slim ???? var ikke noe mye heller... ?? hva skal det bety , og skal jeg ringe føden ?? tok meg en dusj og slappen av litt, nå er det ingen spor etter blod??
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 hmmmm, kanskje litt teit å spørre om men ... betyr det at fødselen nærmer seg ??? har liksom ikke tid/lyst at den lille skal komme nå ??!! så jeg treger ikke ringe føden , bare la det gå ??
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 trenger ikke å bety at fødsel nærmer seg nei, den kan gå tidlig, da da blir det laget en ny slimpropp...
mednr5imagen Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Slimproppen tenker jeg...så du er sikkert igang på et vis,men man kan gå flere dager før det skjer noe....Er gravid med min nr 4, og med to av de gikk slimpoppen under fødsel...så den kan også gå rett før er også i uke 38, håper min går snart og Lykke til!
En blå å en rød:) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Kan jo ringe føden å høre!=) Så får du høre hva dem sier:) Må få tilbakemelding etterpå da!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå