Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Etter en periode med brystnekt, vil babyen på 5 mnd nå kun ta puppen hvis vi begge ligger i senga og det er rolig og dempet belysning. Det viktigste er jo selvfølgelig at babyen får i seg mat, men det er jo veldig upraktisk dette. Vi kommer oss ikke så mye ut, for å si det sånn....Heldigvis har vi begynt med litt grøt, så det kan gå litt lengre tid mellom hvert måltid. Baby nekter å drikke av flaske så det er ikke noe alternativ. Flere som har det sånn? møter så lite forståelse fra venninner som vil møte oss på cafè osv. Det er bedre å dra hjem til folk, sånn at vi kan amme på et eget rom i stillhet. Å amme offentlig er jo nærmest umulig. Et hjertesukk fra meg...
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Har det på samme måten, hvis vi ikke ligger, tar hun bare tak i puppen, suger to sug, så snur hun seg bort, virrer litt med hodet og tar nytt tak.. sånn kan hun holde på lenge, matingen tar laaang tid, og hun blir ikke mett.. er vel for nysgjerrig til og ha tid å spise.... men heldigvis tar hun flaske, så jeg kan iallefall bevege meg utenfor døren, selv om hun ikke har tålmodighet til å ligge i vogna heller lenger... skal bare opp og se på alt.. hun har forresten og akkurat blitt 5 mnd.
haater husarbeid Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja, det var slik for oss fra samme alder. Og jeg klarte å amme til han var 9,5 mnd. Vi var ikke så innmari sosiale en periode, men fra 7 mnd, var det kun amming på morningen. Så det ordnet seg da, han fikk mme på dagtid. Føler med deg, vet hvor upraktisk dette er! Men det er jo for en kort periode da, så du får bare være tålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå