mamma til en prinsesse Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jenta mi har begynt å absolutt ville sitte når jeg ammer henne. Vil ikke ligge i det heletatt. Hater ellers å ligge på stellebordet også. Er deres barn slik og??? Hun er forresten 10 mnd
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Det er vanskelig å amme min baby på 6 mnd og...han er altfor nyskjerrig og redd for å gå glipp av noe! snur og vender på seg. Har jenta di vært sånn lenge? hvis det er skjedd nylig ville jeg sjekket om hun kanskje kan ha væske i mellomøret, for da kan det være vondt å ligge på ryggen samt å spise liggende.
mamma til en prinsesse Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror ikke det er noe galt med ørene hennes, men rett og slett at hun er blitt så nyskjerrig på ting at hun ikke har tid til å ligge som en baby.
Maisie Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Lillegutt har også begynt å bli sånn "mark". Han blir lett distrahert når jeg ammer ham, han snur seg for å se på ting og folk, og når han er ferdig, så vil han liksom reise seg opp. Merker det også på stellebordet og i vogna, han vil opp! Og rundt! Ikke alltid like praktisk, nei. Men gøy å se at de vil utforske ting og bevege seg mer.
Gravenstein Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Har en mark på 7 mnd her også. Hvis det skjer noe når han ammes må han opp og se, han sitter gjerne og ammer - å ligge, i alle fall på ryggen er helt umulig. På stellebordet er det såvidt jeg får på han bleia, må sitte og kle på ham. I fanget sitter han bare rolig når han er trøtt - helt mark - vrir seg ut av fang og hender :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå