Gå til innhold

Skal bare sitte når jeg ammer henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har begynt å absolutt ville sitte når jeg ammer henne. Vil ikke ligge i det heletatt. Hater ellers å ligge på stellebordet også.

Er deres barn slik og???

Hun er forresten 10 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å amme min baby på 6 mnd og...han er altfor nyskjerrig og redd for å gå glipp av noe! snur og vender på seg. Har jenta di vært sånn lenge? hvis det er skjedd nylig ville jeg sjekket om hun kanskje kan ha væske i mellomøret, for da kan det være vondt å ligge på ryggen samt å spise liggende.

Skrevet

Tror ikke det er noe galt med ørene hennes, men rett og slett at hun er blitt så nyskjerrig på ting at hun ikke har tid til å ligge som en baby.

Skrevet

Lillegutt har også begynt å bli sånn "mark". Han blir lett distrahert når jeg ammer ham, han snur seg for å se på ting og folk, og når han er ferdig, så vil han liksom reise seg opp. Merker det også på stellebordet og i vogna, han vil opp! Og rundt! Ikke alltid like praktisk, nei. Men gøy å se at de vil utforske ting og bevege seg mer.

Skrevet

Har en mark på 7 mnd her også. Hvis det skjer noe når han ammes må han opp og se, han sitter gjerne og ammer - å ligge, i alle fall på ryggen er helt umulig. På stellebordet er det såvidt jeg får på han bleia, må sitte og kle på ham. I fanget sitter han bare rolig når han er trøtt - helt mark - vrir seg ut av fang og hender :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...