Jordbæret <3 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg holder på å sprekke, så noen MÅ jeg bare få fortalt det til. Dere får bære over med meg... Jeg har da IKM på lørdag, men selvfølgelig klarte jeg ikke holde meg unna testene. Formen har vært rar denne uka, men uten at jeg kan si at det har vært sikre symptomer. Jeg tok en test i går morges. Den var svakt, svakt positiv. Det var en strek der, men den var bare så vidt synlig, så jeg tenkte at det kunne være falsk alarm. Så tok jeg en ny test i morges, og den var helt tydelig positiv, men ikke så sterk som den skal være. Så nå er jeg så spent at jeg knapt kan vente til i morgen. Er den positiv i morgen, da slipper jeg jubelen løs. Jeg har ikke sagt noe til min kjære enda. Skal vente til jeg er sikker. Jeg er litt redd for at han skal synes jeg maser om det med graviditet og testing. Så jeg prøver å ikke snakke så mye om det. Da er det godt å kunne blåse ut litt her til andre som har samme interesse :-) Ønsker alle sammen lykke til! Vi fortjener to streker altså!!
lykke8:) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Så spennende. Tror dette går veien for deg. Har akkurat testet igjen etter to ganske svakt tester fredag og mandag og den var super positiv!!!! Så nå begynner vi å glede oss. Det er tidlig ennå men vi har en god følelse. Lykke til og håper det blir mars barn på oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå