Blomsterenglene Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg kom inn på skole etter 1 år med mammapermisjon! Så da blir det skole på meg og barnehage på lillegutt til høsten.. Så nå skal jeg bli ferdig med utdanninga mi! Endelig!
bambi på isen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Så flott!! Gratulerer så masse!!!!! Hva er det du skal bli når du blir stor???? Har lyst å begynne på skole igjen selv, men vet ikke hva jeg skal bli!!!!!!!!
Blomsterenglene Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Hva jeg skal bli når jeg blir stor? Jeg er jo stor jo.. ;o) Skal gå barn og ungdom! Så skal jobbe med noe som har med barn og gjøre tenkte jeg..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Ja er det ikke gøy!! Har også fått skoleplass+bhg plass:) GRATTIS!!!
Tante Sofie # Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Nettopp ferdig med det styret jeg, hehe! Det er til tider knallhardt, men veldig kjekt, så lenge du er interessert i det du leser til:-) En veeeeldig god følelse å bli ferdig og komme ut i jobb! Ikke glem, at når mor begynner på skole, så forandrer situasjonen seg for de der hjemme og, så når du/dere kanskje blir litt motløse eller ser mørkt på ting, tenk på hvor utrolig godt det skal bli å få fullført og at det er også for familiens skyld du gjør dette! Lykke til:-)
Blomsterenglene Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Takker! Må si jeg gruer jeg meg litt da.. Lille gutten min i barnehage:( Ville vært hjemme et år til, men vil så gjerne bli ferdig med skole også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå