Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg drar til molde. Om noen ønsker å ha et "treff" hadde det vært hyggelig. Jeg drar på roseby, og triller rundt på en innmari bred vogn! Den er dobbel.. ;-) Om noen har lyst til å dukke opp finner man meg utenfor bokhandelen på roseby kl 14! Og god tur på treff oslo-gjengen :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 heia ! så det ikke før vi kom hjem igjen vi.... Men er klar på fredag altså :-)
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Jøss, ikke si at vi gikk forbi hverandre? Var du på roseby? Vi fikk handla nytt regntrekk til den digre vogna mi, trengtes i dag, og halve bursdagsgaven til broren min er unnagjort ;-) Pluss litt småtterier...
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 er jo typisk det la ikke merke til stor vogn jeg... kjekt å ha regntrekk nå ja....det trengs her nå :-) greit å ha fått unna gaver og slikt.
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Og så fikk jentene strekke på beina - jeg får jo ikke vært så mye ute med vesla akkurat nå, enten regner det eller stekende sol! Ikke noe av det er for babyer. Vi holdt på å gå hverandre på nervene her, så vi måtte ha litt luft, og ungene liker å ta fergen... ;-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 pleier å være spennede det... bare si ifra hvis du vil ha besøk en dag da (vis det ikke er så langt å gå på andre siden hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå