Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden fredag hatt småvondt i området fra skambeinet og halvveis til navlen, og når jeg ligger/sitter, og babyen rører på seg gjør det sinnsykt vondt.

Og i går kveld måtte jeg klore meg fast i sengegavlen hver gang han romsterte på seg for det kjentes ut som en kombinasjon av blåkul og åpent sår han dulta borti! Ingen kynnere eller rier for magen ble ikke hard mens det sto på heller! Noen som kjenner seg igjen litt? og skjønner hva jeg prater om?

Eller er det bare fødselen som nærmer seg kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?? neinei... får se om det går over av seg selv da..

Skrevet

kansje babyen har spent så hardt at du er øm? eg har det sånn på ene siden, ikke så vondt som deg sikkert, men er ganske så vondt..

Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Kjennes ut som baby har en pinne som han stikker meg med når an beveger seg der nede. Ekstremt vondt!

Har hørt at det kan være at han holder på å "skru" seg ned i bekkenet, og trykker da på div nerver osv....Håper det betyr at fødselen nærmer seg...:)

Skrevet

Har det på samme måten stadig vekk, tror det er ungen så kommer borti nerver og ikke minst blæren. Det kommer og går, behøver ikke bety noe nært forestående fødsel.....

Kan ha det slik når jeg er sliten bla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...