Gå til innhold

er så nervøs at jeg røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg gjør det :( tror jeg har mistet babyen min og venter på svar fra sykehuset.nå røyker jeg fordi jeg er så nervøs. skjell meg ut jeg fortjener det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke har mistet men kommer til å miste fordi du røyker nå?

Skrevet

Det er den DUMMESTE unnskyldningen jeg har hørt om for å røykte. Og JA jeg sier det rett ut!!

Skrevet

Lurer på om det er en liten mulighet for at jeg også har mistet?

*puff puff*

Skrevet

vi kan ta en blås sammen vi. drit i de andre. jeg røyka i hele forrige svangerskap med dårlig samvittighet,jordmora trodde ikke på meg for placenta var helt flott sa hun. har du lighter??

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hva er det dere anonyme driver med? Hun røyker fordi hun er redd og lei seg, og hun mister da ikke av å røyke, fy faen snakk om å være tøff i trynet dere er a!

Håper det går bra HI.. Skjønner deg godt!

Skrevet

hehe - hun ber jo om å få pepper.. ikke om å få trøst :)

men for all del

Skrevet

Ja, men det er da måte på hva man tillater seg å si til folk også-

Skrevet

Tror forøvrig ikke hun egentlig mente at hu nville ha kjeft

Skrevet

Det trur jeg.. hvis ikke så hadde hun vel bare latt vær å skrive det vel.. det er da andre måter å få sympati på enn det hun har gjort nå.. Jeg trur hun trenger hjelp til å slukke sigaretten, for det er vanskelig å gjøre alene..

At folk svarer på oppropet er vel ikke opp til deg og kjefte på dem for vel?

Skrevet

Syns måten de sa det på er ekkel. Jeg tolket det HI skrev som at hun ville ha bekreftelse på at folk forsto hun var lei seg og redd. Det er uansett ikke for mye forlang å bruke litt skjønn.

Selvsagt er det ikke opp til meg men jeg syns folk her inne er litt vel stygge mot hverandre og da særlig bak den kozemozeknappen

Skrevet

Jojo - kan sikkert tolkes dithen også - men jeg ser på svarene som frekke - i den stil også HI var litt frekk i måten å legge det ut på

- og er hun tøff nok til å legge det ut slik så klarer hun sikkert å svare for seg tenker jeg..

for alt vi vet kan jo hun stå for alle anonymsvarene som kom inn her... gudene vet.

men HI - hvis du har det fælt og er ute etter trøst så:

Håper alt står bra til. Vær så snill å ikke røyk - det er iallefall ikke bra for bebbis. Men hvis det roer deg ned så ...

Lykke til iallefall

Skrevet

det går bra,jeg takler svarene for jeg vet mange vil reagere negativt. trengte kanskje begge deler..både forståelse for at jeg sprakk med søyken,+ litt kjeft :( nå er det tomt etter denne så da er det vel stopp.

Skrevet

fått svar enda? skjønner godt at du satt og røyka jeg...selvom det r dumt...satt å røyka 4 røyk i stad fordi jeg var sint på samboern...dårligere grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...