Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Må bare ha litt moro jeg nå, ikke bare snakke MA og SA Her er min: Middelaldrende mann,skallet og runde briller. Rundt fjes og høye bøyde øyebryn. Runde øyne og det tommeste utrykket på jord. Har glimtet til innimellom hvor han faktisk snakker veldig mye,bortsett fra det sitter han som regelt med snuten nedi tastaturet og skriver så knappene nesten spruter. Vet ikke om jeg kan kalle han nøye,men det er han sikkert. Hvertfall når han er i godt humør. Han smiler aldri, samme tomme utrykket uansett. Men humøret kan sees ved om han faktisk ser på meg eller ikke,og om han svarer på mine ekstremt kompliserte spørsmål. Hihi Hvordan er legen deres da jente? Vi nevner ikke navn eller hvor de jobber.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2007 Og jordmoren også! Om du vet hvem du skal ha på senere kontroller og har møtt henne/brukt henne før. Her er min: Hun sitter dønn fast i 80-tallet. Trenger vel ikke si mer enn det. Ser ikke ut som Jordmor med første,ei heller 10ènde øyekast.
3 skatter ute:) Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 fantastisk morsom, bustete på håret, ser alltid litt forvirret rundt seg når han skal hente pasientene på venterommet. når man kommer inn er man den viktigste i verden, han snakker i ett sett, om altmulig- filmer, medstudenter han hadde, diverse rare forskningsresultater osv. er kjempegøy og gå til han:) dessverre har han permisjon nå, men er tilbake før jeg føder:) og så har han alltid en kommentar om at dette går så bra- samme hva det er:) sist graviditet f. eks- dette går bra, det gjør som regel det:)- (ikke som mange har jeg lest her, som får beskjeder om SA og MA og alskens før de nesten er innafor på første kontroll)- er betryggende med en slik lege føler jeg
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 min er en feit gris som ikke vett ka han gjør! gruer meg til gyn for kommer til å føle meg vodtatt etterpå! jordmor er en gammel dame og har liten foståelse for at fødsel kan gjøre vondt. jeg sitter med drit til øra for å si det sånn.
3 skatter ute:) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 finn deg noen andre da anonym, kan skifte fastlege uten problem
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Usaklig.. er du ikke fornøyd med legen din så skift!! Det er ikke vanskeligere enn det!!!! Selv om noen leger er noen raringer uten sosiale antenner, så vil de (som regel) ditt beste! Og de fleste sitter der med laaang utdanning, er veldig oppegående - og de er faktisk mennesker de også med sine egne familier.. Snakk åpent! Det er ikke så vanskelig å finne noen som matcher din personlighet litt bedre.. Og man har lett for å være litt sårbar i svangerskapet, og litt dårlig tålmodighet.. Men vit at Norge er et av de landene i verden med DET BESTE tilbudet for gravide, både når det gjelder billeddiagnostikk og oppfølging gjennom svangerskapet.. Tenk på hvor utrolig heldige vi er som bor i dette landet der vi blir fulgt opp og tatt vare på!! ååå- kjenner jeg hisser meg litt opp her.. Men altfor mange som klager så mye på legene sine.. Klarer du ikke trynet på han/henne så skifter man (det er vi også så priviligerte at vi får lov til!). Tenk på alle de andre millioner av gravide kvinner som ikke er nordmenn, få litt perspektiv! Jeg synes i allefall at jeg selv er veldig heldig og priviligert selv om min lege er en liten nisse.. men han er supersøt og hører alltid på hva jeg sier:))
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Liten supersøt nisse Den var fin
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har en venninne jeg..som har en godt voksen (da mener jeg GODt voksen,nesten pensjonist) til lege. Snakket med henne på telefonen nå, og forklaringen hennes på han var slik: - Jo,hva skal jeg si? Gammel,staut kar som en gang var dame-magnet. Sjekker aldri bøker da han har alt i hodet, bruker ikke pc for han er for treg så han skriver med hånd og fører inn på pc ved dagens slutt. Han sier PC er for "oldinger" (!!) Maser på meg om å få bolle i ovnen. Flirer og ler,alltid like hyggelig. Under en Gyn engang sa han: " Har de yngre begynt med barbering nu om tiden?" Jeg vet godt hvem denne legen er og han er knas artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå