Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva er den hakkespettboka "alle" prater om? Hvor får jeg evt. kjøpt den? Slik jeg har forstått det så er det en bok for fedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant boka "verdens beste pappa" av Per Asbjørn Risnes jr. Nå blir sambo glad:)

Skrevet

Aldri hørt om....tenkte med en gang på hakkespettboka med Ole, Dole og Doffen, men det er neppe den du vil ha tak i! :D

Skrevet

Det er den du fant ja! Verdens beste pappa. :) Den er kjempebra og passer veldig bra for gutta! ;)

Skrevet

Jeg kjøpte denne boka til min mann, han har ikke lest den enda, men det har jeg:) Morsom bok ja;) Og den sier ting på en fin humoristisk måte slik at mannfolka ikke skal bli "uttafor" når de hører hvordan deres virkelighet blir fra nå av:)

Skrevet

Vi kjøpte både Verdens beste pappa og Hakkespettboka, kjempegode bøker begge to. Hakkespettboka gir litt mer konkrete råd om svangerskaps tida og tiden etter fødsel, mens den andre snakker mer om tanker og følelser om det å bli pappa, endringer i hverdagen etc.

Jeg fant de hos Tanum på Paleet. Anbefales både for gravide kvinner og menn;)

Skrevet

hehe.

Jeg kjøpte den til min kjære nettopp! Slo virkelig an altså! Moro bok!

Kjøpte selv Verdens beste mamma ( Kine Gleditsch) til meg selv!! Kjøp den jenter! Bra bok!!

Vil også anbefale en knallbra bok til! :

"På vei" av Gro Nylander. Svangerskap og fødsel! Leser og leser klarer ikke å legge den fra meg!

Skrevet

Er ikke Verdensbeste pappa og hakkespettboka den samme boka? Åh, nå ble jeg i tvil om hva jeg har kjøpt.. Må sjekke ordrebekreftelsen..

Skrevet

Jo det er den samme:)

Skrevet

Neida, det var visst ikke det.. Men nå har jeg ringt Tanum og forandret ordren min..

Skrevet

Beklager, tenkte på:

Verdens beste pappa

hakkespettbok for førstegangsfedre

Av PA Risnes

og

PAPPABOKA

Av LL Røed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...