Gå til innhold

Hvilken bæreanordning anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv bæreslynge som ikke er noe god (hugababy), ergosele og babybjørn. Ser mange her er fornøyd med Mai Tai. Bør være enkel å bruke og fra nyfødt. Tips og evt linker?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sjal og MT. Elsker begge, men liker nok MTen best.

Ta deg en tur på tettinntil.com. Her kan du lese mye og spørre inne på forumet. Alle er hjelpsomme til nybegynnere. Supert at du vil bli en bæremamma, da gir du masse nærhet og kos til babyen:)

Skrevet

Har nettopp fått ergo og så vidt prøvd den,virker veldig god å bære i. Hva syns du? Er du fornøyd? (Ikke akkurat dette du lurte på men så du har ergo så måtte spørre)

Skrevet

Ergoselen er god den. Brukte den mye på forrige, men i 4-5 mnd alderen. Belastningen på babyens rygg blir annerledes enn med babybjørnselen :)

Skrevet

Mi er 5mnd nå. Virker som om hu sitter bedre ja og er bedre for mine skuldre enn babybjørn.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ergo, men har ikke brukt den fra nyfødt. De har jo et nyfødt-innlegg til den, men det har du kanskje prøvd.

Skrevet

Yara - hvorfor liker du MT bedre enn sjal?

Jeg har bare sjal nemlig, lurer på om jeg skal kjøpe MT...

Skrevet

Tettinntil.com er et bra bæreforum. Du finner også mange linker til nettsteder som selger bæretøy. På forumet finner du omtaler av de forskjellige bæretøyene, pluss bilder og folk øser av sine erfaringer. Kan anbefale mei tai, jeg også. :)

Skrevet

Tja, si det:)

Er ikke helt sikker, men tror kanskje jeg syns den er litt kjappere å håndtere. Litt mindre å ha med seg enn sjalet som er 5 meter liksom.

Men jeg elsker sjalet også jeg altså, men jeg bruker MTen mye mere, Vet egentlig ikke helt hvorfor.

Også føler jeg barnet blir litt friere i MTen enn i sjalet.

Tror nok du blir fornøyd om du kjøper MT ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...