*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Bygge nytt eller kjøpe gammelt hus? Å bygge nytt kommer på litt over 2 mill og står for meg som en svimlende sum. Men samtidig så koster det jo en del å kjøpe noe gammelt som man må gjøre litt her og litt der på for å få det slik man vil... Gi oss noen råd da dere!!!!!!!!
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Bygger du nytt så får du d akkurat som du/dere vil ha det. Komme opp med smarte løsninger etc. Pluss du vet at det ikke er noe vannskader etc på et splitter nytt hus=) Vi skal bygge..ingen tvil på det=)
eva luna Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Bygge nytt. Men det kommer litt an på hvordan huset som skal pusses opp ser ut. dere må nesten regne litt på det og husk at det koster å anlegge hage og opparbeide tomten osv, det får du gratis hvis du pusser opp et gammelt hus.
Gemini77 Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg ville ha bygget nytt. Da får dere det akkurat som dere ønsker hvis dere ser for dere at dere skal bo der leeenge.. VI skal begynne å bygge neste år og har et budsjett på 4 mill. Ser litt på hva som er på markedet nå og får ikke noe særlig fine hus til samme pris. Da satser jeg heller på gode og fine løsninger som jeg har planlagt selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå