AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå er det mye rart som skjer her altså.. Vonde stikk i brystvortene til stadighet sammen med sår og øm mage og nedpress.. Er det modning på gang tru..??
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Tipper det er modning ja, har det også slik. Spesielt om i magen om natta og på morgenen.
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Vet ikke jeg hadde det for noen dager siden + masse magevonder men er jo bare i uke 34 så jeg håper ikke det er tegn på noe for min del da :-) Men siden du er fødeklar kan det jo være noe i gjære:-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Spennende å følge med på kroppen nå, ja.. Selv om det er litt slitsomt å ikke sove godt om natten..
Krysia Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Disse stikkene har jeg også merket! Kjente det første gang da jeg gikk en tur i surt og regnete vær (og frøs), og da begynte jeg å lure på om man kan få brystbetennelse allerede før man har begynt å amme?? Noen som vet det, eller tror noe om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå