yret Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Andre utålmodige som vil holde meg med selskap? Er bare tre dager over, men føler allerede at jenta vår aldri kommer til å komme ut. Aner ikke om det er modning på gang heller, da legen ikke villle sjekke, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Vet at jeg egentlig ikke har noe å klage over enda, men klager litt allikevel ... ;-)
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Slenger meg inn her jeg, selv om jeg ikke er riktig på overtid enda...har igjen en uke før jeg er der. Fant en side som kanskje kan hjelpe dere, sjekk den : http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php. Bare noen tips. Håper jeg slipper å vente altfor lenge... Lykke til :-)
Snart 3 barnsmor! Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Ååååååå................. Dag 9 over:( Bare litt lei......................
årets julegave Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 "Bare" 2 dager over, men føles som en evighet! Legen min ville heller ikke sjekke modning/åpning - det var visst ikke noe poeng... *Frustrert* Og: Hva fyller dere dagene med?? Blir så sliten av å vente, vente, vente....
Gin:) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Bare 1 dag over her.. Men regne med d blir mange:(
yret Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er i ventemodus og har blitt skikkelig tiltaksløs, føler jeg. Prøver allikevel å fylle tiden med å gå turer, lese, se litt på TV etc. På kveldene prøver vi å gjøre ting som vi ikke kommer til å få gjort på en stund, som kino og å gå ut å spise. Har det jo egentlig langt fra ille, men merker at hodet ikke henger med. Tenker på det forestående og når det vil skje nesten hele tiden. Det er det som er slitsomt + elendig nattesøvn, halsbrann etc. Lykke: Har du vært på overtidskontroll på sykehuset ennå? Vet du noe om "veien videre"? Krysser fingrene for at det snart er din tur nå.
Snart 3 barnsmor! Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Hei yret! Nei skal inn på fredag, men har det ikke skjedd noe venter de sikkert til mandag, da de ikke vil sette igang noe på en fredag:( Vil at han skal komme NÅ! Takk for kryss;)
filijokus *fødeklar* Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Jeg leder: 13 dager over i dag og overtidstime i morra. Gjør de ikke noe da, så streiker jeg...
CAT77 Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Er 8 dager på overtid og ingen tegn på at fødsel er på gang. Formen er bra, men begynner å bli litt utålmodig! Gikk en 2 timers tur i går og håpet at det skulle hjelpe, men nei da!!!!! Skal til legen i morgen og overtidskontroll på tirsdag om det ikke skjer noe før den tid.....! Prøver også å gjøre ting det kan bli en stund til neste gang jeg får gjort! Lykke til alle sammen - håper vi slipper å vente så lenge!!!!!
kokelimonke Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 10 dager over i dag og har så smått begynt å tro at denne stabeisen IKKE har tenkt å komme ut frivillig....=( Ble strippa på mandag og fikk jo litt håp om at det skulle sette fart i ting -hadde da et par cm åpning, men fortsatt litt livmorhals igjen, men alle vondtene som kom med strippingen forsvant innen jeg våknet på tirsdag. Sååååå nedtur skal tilbake til sykehuset i morgen, hun visste ikke helt hva de ville gjøre, måtte se an om jeg var modnet mer etc.. hmm..vil jo helst hun skal komme for egen maskin, men er ikke keen på å vente til over helgen heller, man blir jo GAAAL av denne ventingen, blææææææææææææ oi, dette ble langt! jaja, godt å øse det litt av seg til noen som skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå