Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Orker nesten ikke vente til høsten med å bli gravid... Vil ha mage nå!!!!!!!!!!!!!!! Men må selvfølgelig vente til etter bryllupet.... : /
Pfff Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Tsk, hva er ikke vakrere enn en gravid mage i et bryllup, som et tegn på at kjærligheten sammen har resultert i enda et barn? Kom igjen nå, lag barn og ta heller ting som det kommer. Kjoler kan alltids sys ut og edru bruder er mye bedre enn fulle bruder hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg var høygravid som brud. Er forøvrig i min 1pp nå og har brystspreng og div symtomer og håper ikke det er kroppen som spiller meg ett puss siden jeg så gjerne vil bli gravid. Skal teste på lørdag:o)
Pfff Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Krysser fingre for deg! Finnes ikke noe bedre enn å bli gravid når man ønsker å bli gravid
Dolla&Heidi&spire Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg vet ossen du har de. Nå er det ikke bryllup som er i veien for meg, men må drøye det litt så jeg rekker å ta noen eksamer til neste vår/sommer før babyen kommer. Men nå er det ikke lenge til vi setter i gang med nr 2. !!!!! Lykke til du også!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 hmm.. Er ikke bare bryllupet det står på helt da.. Flytter i september og begynner i ny jobb om 3 uker. Så vil gjerne rekke å jobbe litt lenger enn sist før jeg blir gravid.. Da begynte jeg 1. august i vikariat og i oktober fant jeg ut at jeg var gravid med lille snupp som ble født i mai : ) Så må nok vente ja... Er jo bare 2mnd til vi kan begynne da... Får bite tenna sammen å holde ut. Er vel mest magen jeg savner, selv om jeg selvfølgelig vil ha en liten til også : )
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 takk for d : ) Lykke til, til deg og : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå