Gå til innhold

Nå har lille gutten vår kommet... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag kom den vesle gutten vår med planlagt keisersnitt. Det var tre uker før termin. Han veide 3424 g og var 51 cm lang. Pga lavt blodsukker lå han på nyfødt intensiv i to døgn. Nå er vi hjemme igjen. Han sover hele tida så vi må vekke han hver tredje time for å gi mat. Han er litt gul og i morgen får vi vite om han må ha lysbehandling. Han legger heller ikke på seg så mye så det er veldig viktig med mating. Og siden han er gul og slapp klarer han ikke lenger å suge av puppen. Derfor pumper jeg melk som han får på flaske.

Storesøster er kjempestolt av lillebror. Hun koser han forsiktig og stryker han over håret og passer på at han alltid har en bamse hos seg... :-)

Lykke til alle dere som fortsatt venter... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den lille:o) Kos dere masse og nyyyt tiden :o)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille : )

Skrevet

Gratulerer så masse:) lillegutten min var også litt gul... men etter noen timer i lysbehandling ble alt bra... lykke til som tobarnsmor:) så spennende:)

Skrevet

heihei, og gratulerer så mye!

Jenta mi var også litt gul og slapp til å begynne med, så vi også måtte pumpe og gi flaske hver tredje time. heldigvis virker det, så hun er mye sterkere nå, og mer våken! Dessuten legger hun fint på seg!

Du skal se det går veldig fint med vesleprinsen deres og:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper han slipper lysbehandling da. :o)

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Midterste min (som er født 22 dager før termin) lå i lys i 1 døgn, fikk vite etterpå at det er lurt å ha dem i dagslys, det kan ha samme effekt som lyset i "kassen". Det var ikke så mye sol og lys ute i desember (når han ble født), men det kan jo kanskje være verdt et forsøk nå, legge han i vuggen (hvis du bruker det), foran et vindu (selvfølgelig ikke i direkte sollys). Er jo bare vanlig lysrør lys som er i disse kassene også!!

Lykkke til og håper igrunnen du slipper lys behandling, da må du vel kanskje legges inn igjen, det måtte vi, var hjemme i 1 døgn, inne for å ta blodprøve, og fikk telefon 2 timer etterpå at vi måtte komme inn igjen å ligge 1 døgn i lys. Ble 2 ekstra døgn på sykehuset. Det var ikke kjekt!!!

Så jeg krysser fingrene for deg å håper du slipper det!!

Skrevet

Takk alle sammen! :-)

Storesøster måtte også ligge litt i lys (hun kom 10 dager etter termin). Hun lå i 12 timer. Hvis han må i lys blir han lagt inn på barsel, mens jeg får rom på barselhotellet. Håper virkelig vi slipper det nå. Storesøster er så glad for at vi endelig er hjemme. Før fødselen var jeg inn og ut av sykehuset i tre uker så jeg har vært endel borte nå.. :-(

Vi prøver å legge han litt i lyset fra vinduet og håper det kan hjelpe. :-)

Skrevet

Gratulerer,,,,

du har pm... :o)

Skrevet

Takk..

Jeg har svart, Bente.. :-)

Skrevet

Hehe.. Svart tilbake ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

hehe... Ditto

Skrevet

Har svart igjen. Nå må jeg pumpe meg og gi velsegutten mat. Svigers kommer snart på besøk... :-) Men bare send Pm jeg er innom og sjekker av og til...

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

nhåååå!!!

gratulere så kjempe masse!!!

kose dere..

håper han slipper behandlig og at han blir sterker og tar puppen!!

masse lykke til!!

klemmer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...