SOMMER :) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 På fredag kom den vesle gutten vår med planlagt keisersnitt. Det var tre uker før termin. Han veide 3424 g og var 51 cm lang. Pga lavt blodsukker lå han på nyfødt intensiv i to døgn. Nå er vi hjemme igjen. Han sover hele tida så vi må vekke han hver tredje time for å gi mat. Han er litt gul og i morgen får vi vite om han må ha lysbehandling. Han legger heller ikke på seg så mye så det er veldig viktig med mating. Og siden han er gul og slapp klarer han ikke lenger å suge av puppen. Derfor pumper jeg melk som han får på flaske. Storesøster er kjempestolt av lillebror. Hun koser han forsiktig og stryker han over håret og passer på at han alltid har en bamse hos seg... :-) Lykke til alle dere som fortsatt venter... :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer så mye!! Og lykke til med fremtiden.
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Oi gratulerer og lykke til fremover storesøster høres helt super ut - får litt klump i halsen og gleder meg til min jente blir storesøster også
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Gratulerer så masse med gutten. Det er så fint å se hvor stolte storesøskene blir. Veldig bra å la dem få lov til å være med fra start. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå