Gå til innhold

Gud gi meg styrke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snupp på 22 mnd har blitt til et hylende monster!! Finner på all slags ramestreker og skriker og hyler dagen lang. I dag fikk hun vann som hun ba om å få på stuebordet, når hun fikk det tømte hun det utover hele bordet med vilje! Tenkte vi skulle gå ut å leke, men hun ville ikke gjøre noe annet enn å stå å hyle! Jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaal!!! Uansett hva man prøver å gjøre så er det hyling og skriking. Hva skal jeg gjøre? Kommer jo til å ende opp på mentalavdeling hvert øyeblikk! Skal jeg overse det, timeout, noen som har noen tips å komme med til en stakkars mor? *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok i den lille trassalderen. Tenk, hun nærmer seg 2 år med stormskritt! Hun vil nok teste reaksjonen din. Eller at hun kjeder seg? Hva med å ta henne med i vogna på tur, se på dyr på bondegården, ned på stranden og plukke skjell, ett eller annet som ikke inngår å gå inn i butikker (=hyyyyl). Viktigste er vel ikke å belønne adferden hennes, men heller gi henne ros når hun er rolig eller gjør noe fint. Du trenger absolutt å komme deg ut litt, så ta en tur ut, tenk at dette er bare en periode som ALLE foreldre må gjennom, så jaggu skal du også komme deg gjennom det! Det er bra at barnet ditt letter litt på kruttet iblant, for et likegyldig barn er ikke bra! :) Hold ut, mor! Kanskje en telefon til din egen mor kan trøste litt?

Skrevet

Hehe....ja det er vel trassalderen. Husker vagt hvordan det var med førstemann, tror jeg har fortrengt det meste! ;o)

Hun tester reaksjonen min hele tiden, selv når vi sitter sammen å leker kan hun plutselig finne på å slå meg, frustrerende. Har prøvd flere ganger å få henne med ut på tur i dag, kommer ikke lengre enn til trappa, så slår hun seg helt hysterisk vrang, og vi må bare tusle inn igjen. Surt når det er knallsol og 22 varmegrader.... I dag har hun en særdeles dårlig dag da. Kanskje det er nye tenner på tur..?

Jeg trenger å komme meg ut ja, og er helst ute med henne, men ikke når hun bare hyyyyyyler. Gleder meg til hun begynner i barnehage i august og jeg begynner å jobbe. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...