Gå til innhold

Oi! Der satt den gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går på dagen, den var svakt positiv. Tok en ny med morgenurin i dag, og den var tydelig positiv! Da blir det nøyaktig 2 og et halvt år mellom mine to om dette går bra! :)

Sender masse babystøv spesielt til alle med ikm denne uka, men også til alle andre selvfølgelig!!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Send litt støv til meg også som er 4 dager etter IKM :0)

Lykke til!

Skrevet

gratulerer så mye:)

er selv 5+2 :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Ser babystøvet er brukt opp, men jeg satser på at spiren alt sitter hos meg :D

Skrevet

Gratulerer masse!! Så fantastisk bra!!

Er nyskjerrig på hvordan du har hatt det frem til possitiv test? Noen symptomer/følelser som indikerte at du var gravid? Fortell fortell a??? Så spennende!

Skrevet

Gratulerer!!!! Suger til meg litt babystøv:) IKM på søndag...

Skrevet

Gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så mye...=o)

Lykke til videre (inne på 1 tri sammen med meg=oD )

klem

Skrevet

så arti da:)

håpe spira bi der i 9 mnd,håpe sjøl på pos test neste uke...krysse fingan:)

Skrevet

Jeg har hatt de vanlige mensmurringene, og vært litt tung og øm på siden av brystene, men det er egentlig vanlig før tanta for meg så tenkte ikke så mye på det.

Jeg begynte i midlertid å få mistanke fem dager før IKM da jeg begynte å få lyst på vann hele tiden, måtte opp på do om natta, og ikke minst at jeg ble litt kvalm om jeg ikke spiste noe særlig på ettermiddagen... Sist gang hadde jeg null symptomer nesten hele graviditeten, så er litt rart. Kanskje det blir en jente denne gangen...?? :) Lykke til mamamia, og sender selvsagt masse babystøv til resten her også!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

SÅ heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

fortsatt god sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...