Gå til innhold

Au, au kjip natt.. :(

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en natt.. har bare vridd meg. Jordmor sa at hodet til babyen var nesten festet ved forrige kontroll og jeg har ikke hatt plager med bekkenet på lenge..Men i natt..! Au! Kunne jo ikke ligge på høyre side og hadde driit vondt i bekkenet bare på den siden i natt. I tillegg er jeg skikkelig øm og sår i hele magen.. Hva skjer a? Skjønner ikke dette, jeg.. Måtte bare stå opp nå, for vannrett finnes det ingen god stilling.. er selvføgelig skikkelig trøtt , da.. og 8 dager igjen til termin,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg. Det høres slitsomt ut. Får håpe hun snart kommer ut så du slipper å plages da!

Skrevet

Ja, begynner å synes at det kanskje er litt mer praktisk å ha henne på utsiden av magen enn på innsiden nå, altså.. :0) Har ikke vært særlig utålmodig,( siden jeg er førstegangs sikkert,) men skal bli trivelig å hilse på snuppa nå snart.. :0)

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn i natt, har de siste ukene vært mye bedere i bekkenet. Har også vært oppe pga halsbrann som jeg får av alt og ingenting, er en plage å være gravid nå. har 12 dager igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...