7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Lurer jeg også på... vi skal fly når poden er ca 10 mnd...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Fløy til Thailand da Luke var ca 10 mnd,det gikk helt supert det:)
Fru-mamma Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Tatt fly med en på 7 mnd. Gikk kjempe fint! Ammet på veg opp og på veg ned for å utlikne trykket i ørene. Lurt med smokk eller drikkeflaske hvis du ikke ammer. Vi var oppe i fly ca. 2 timer...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 snuppa fløy da hun var 7 mnd og 9,5 mnd. gikk kjempefint begge gangene ) litt sutring den ene veien, men da var hun ikke helt i form. sov masse! men greit å ha med 1 leke eller 10, sånn for at de skal ha noe å drive med. nå skal vi snart ut og fly igjen, og regner med at det går like fint denne gangen ) har hørt at det kan være greit å gi de nesedråper før flytur, men ikke gjort det selv. greit med smokk eller flaske å ha på vei ogg og ned for å lette på trykket ) god tur!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har tatt fly flere ganger med barn. Og jo eldre de blir jo verre er det. Så har dårlig erfaring med flyturer fra 6mnd til 1,5år. Men hadde en veldig aktiv krabat jeg da.
* 5 om dagen * Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 lucas var 8 1/2 mnd, når vi fløy til gran canaria, 5 1/2 time, hver vei. Det gikk overraskende fint, han gråt bare en gang, når han var trøtt, men det pleier han alltid her hjemme også. Vi var på et fly som det var ledig seter, så vi fikk sete til han, og ikke en lyd fra han, hverken da vi gikk opp eller ned. Hadde med litt leker. På vei opp, fikk vi ikke sete, men gikk fint det også. Jeg tror nesten han var den snilleste av 17 små barn hjemover, sånn høres det ut...hehe... så ikke noe å grue seg til, men et godt tips, er å være rolig som forelder....
Mamma´n til A og F Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Over all forventning! Men skal sies at hun var puppeelsker da, og fikk den stukket i fjeset hver gang hun ville. Hadde også med brødmat, middag på glass og fruktmos. En liten sekk med "lekesaker". Dessuten var flyet fullt av babyer og barn, masse å se på. Flyturen var på ca 6 timer, og så 1.5 times busstur etterpå. Må innrømme at flyturen hjemover føltes litt lengre.....
Simselimsen Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Vi fløy til Tromsø (2t ca) da jenta vår var 9mnd. Vi hadde med sengeteppet hennes på flyet som hun sov på i fanget våres. Turen opp sov hun nesten hele veien, og turen ned sovnet hun akkurat når vi landet...Merket ikke så mye til ørevondt, og ikke gråt hun heller. Det var nok jeg som var mest redd, var ikke helt forberedt på at jeg skulle være så redd for og ta fly med jenta vår.....
Vrimle Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Har flydd med en på 8,5 mnd. Flydde tilsammen 16 timer! Hadde bare en mellomlanding. Alt gikk helt fint, han var superfornøyd hele turen:) Han fikk masse oppmerksomhet fra de andre da vi satt mange på ei rekke, dette var et stort fly. Noen var så ivrige at de ville holde han osv. Endel av tiden sov han, vi satt fremst i flyet og hadde sånn bag han fikk ligge i. Ellers vi jeg anbefale deg at du ammer når flyet skal opp og ned, så kanskje du slipper at ungen får propp i ørene. Lykke til, håper alt går problemfritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå