Ane** Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 jaja, da var det treff og finner inen termos, så for å kunne ha med varmtvann til å varme opp melka til mini må jeg dra på enhel kaffekanne!! heheheh JADDA!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 heheheheheehe!!!!!! du får finne frem fjellsekken din også da, så det ser ut som du er skikkelig på tur!!!! hihi!!!
så var vi 4 Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 ahhahahahah du blir nå lett å kjenne igjen i det minste
Ane** Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 hehehehe, ikke sant! snuppa er kjempesutrete i dag da, så er spent på hvordan turen inn går..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 huff da.. håper det går fint og at hun kanskje sovner da. Vi er heldige m været ser jeg........!!
Ane** Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Ja, opphold, deilig!! Hadde ikke vært morro å stå og vente på alle i høljende regn... styrer fælt nå altså, må løpe om seiinest en halvtime... er jeg klar til det? neeeeida... men sitter jeg alikevell å drikker kaffe ved dataen. jaaaada!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 hihi ta m litt kaffe på en annen kanne, så kan du drikke på veien! sees om et par timer da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå