Gå til innhold

Haha, samboer er illsint.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjøpte seg slikt gitar spill til x-boxen, og jeg ble ganske muggen, og klagde på hvor unødvendig spillet var, kjedelig osv..

Men så var det ganske morro, samboeren ble så glad for at vi skulle spille sammen, men så viste det seg at jeg var flinkere enn han...

Herreguuuud, så furten han ble da!!:):)

Er de like dårlige tapere alle sammen? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha

jupp, det er de... sambo nekter for at jeg er bedre enn han i sånn (søren, hva heter det a???) sånn spill der du skal beskytte målet og slå den lille flate rundingen inn i den andre sitt mål... ha ha, bra forklart ;o)

også er jeg bedre enn han i nintendo (den supergamle), da ble han også furten

Skrevet

Jepp! Når min taper gidder han ikkje spille mer. Hihihi!;)

Skrevet

Haha, ja skjønner hvilket du mener...!

Han hadde besøk av en kompis, og de dreiv og erta meg, der jeg satt med "gitaren", for han slo meg i spillet før... Og han ble bare surere og surere etterhvert som mine poeng steg, og han bare gjorde feil.. Og så begynte ejg å erte tilbake på samme måte, og da endte det med banning, også bare gikk han for å dusje, og ville ikke spille mere etterpå;);)

Hahaaha, men han påsto han var for trøtt til å spille bra, så ville prøve igjen i kveld;)

Skrevet

min samboer er verdensmester på singstar.... ha ha

heldigvis spilles det kun i fylla, noe som er veldig sjeldent for tida

Skrevet

He he sånn er min å, han gidder ikke å spille andre spill enn de han vet han er best i. Men har du x-box 360? vi har bare vanlig x-box, finnes guitar hero yil vanlig x-box også? Han snakker om å kjøpe sånn hele tia, men jeg syns det er unødvendig å kjøpe ny x-box når vi har en:)

Skrevet

det spillet heter airhockey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...