Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Vi skal reise til Barcelona med vår 5 mnd gamle baby i høst, og vil gjerne bo sentralt, sånn at vi slipper å bruke så mye transportmidler. Det er viktig at det er rent der vi skal bo, og en noenlunde bra standard. Noen som har noe å anbefale?
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Av ganske rimelige hotell i gamlebyen så kan jeg bla anbefale Hotel Rialto og Hotel Suizo som begge er 3*. For litt enklere og rimeligere alternativ så har Hotel Espanya greie rom, dog ikke i gamlebyen, men fortsatt sentralt. Må uansett være TIDLIG ute da det fort blir fullt i Barcelona - året rundt! Flott by forresten! (Tips: bruk gjerne en hel dag og ha picknik i vakre Parc Güell)
Miss Foster Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hei, sender deg en link hvor du kan lete opp hoteller og hostaler (hostal er en litt lavere standard enn hoteller - men jeg har bestandig brukt det med mine unger). Den er pá spansk, men tror det skal gá greitt allikevel. http://hoteleshoy.paginasamarillas.es/home.jsp?provincia=08&ts=1184156438601&pext= Skal dere være mange dager i BCN sá anbefaler jeg dere á ta toget fra Pl. España og ut til Montserrat (rundt 30-45 min.) og kabelbanen opp til klosteret. Der er det mange naturstier dere kan velge, og helt utrolig nydelig. Ellers er jo P.O. (Port Olímpic) og stranda fint da ) God tur, dere drar til en helt utrolig by.
ToPrinsesser<3 Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Det er utrolig mange bra hoteller i Barcelona; jeg booker alltid gjennom www.booking.com. vi kom hjem fra Barcelona/ Tossa de Mar i går, da bodde vi på Grand Marina, men kun 1 natt og det er ganske dyrt. Men, helt supert!! Kan ellers anbefale hotell Jazz, H10 Universitat og Inglaterra. En venninne anbefalte meg Barcelona Princess også. Kjøp boken "Rett på : Barcelona" (rød bok); den er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå