Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Ble anbefalt av ei venninne å ha nellik i bringebærteen min mot slutten av svangerskapet mitt, fordi det har en smertestillende effekt, og virker avslappende. Det skal stemme. Satt å leste om nellik på nettet nå. Tror det er verdt å prøve. (Nellik er jo også bare et "uskyldig" krydder, så det skader neppe å prøve) Her står det litt om egenskapende dersom noen vil prøve: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/syzy_aro.htm
lemontree Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Fikk et råd en gang fra en tannlegesønn om å tygge på nellikspiker hvis man har tannpine, så det skulle stemme at det er smertedempende! Lurt! hehe, denne teen... Da jeg var på kontroll på sykehuset på søndag møtte jeg på en innmari dyktig lege, fortalte ham at jeg hadde ribbet grøfta for bringebærblader, og han lo og sa at dette ville kona like, hun hadde nemlig ingen tro på vestlig medisin! (Hvordan greier de det?! hehe) Jeg skal ihvertfall ta med en pose til ham når jeg skal dit igjen, så kan han jo prøve den og se om han plutselig en dag kan vifte med ørene... Klem
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hehe! Veldig fint at det finnes sånne leger, som er litt mer åpne for slikt Skal i allefall teste dette ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå