321 Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 hva er fint å servere til de små, kake/drikke? og hvordan gjør dere det med sitting, har jo ikke en barnestol til hver akkurat.. tips tas i mot!!
Tibra Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Vi serverte rundstykker med godt pålegg, er jo fint å ha i hånden og spise selv for de små + kaker. Var ikke så opptatt av at de små skulle sitte rundt bordet å spise. De lekte for det meste på gulvet, samt satt på fanget ved bordet.
babydilla Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 hei, Jeg kjøpte nestle juice. Kuttet grønnsaker og kokte lapskaus. Hadde gele(til litt eldre gjester..) og sjokolade kake. På stuebordet satt jeg saltstenger(skrapet av saltet), kjeks, druer og skar opp annanas, eple, banan. Alle fikk med seg en godtepose med: 2 små kakemenn, 2 stk vaffelkjeks, 2stk babygulrøtter, og 2 stk jordbær. Prøvde å få alle itil å sitte i ring når vi åpnet gaver, men det gikk ikke. En eldre unge åpnet presangene og gav til lillegutt, så fikk iallefall de voksne med seg pakkeåpningen...
babydilla Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 åh, glemte å si at jeg la voksduk på gulvet. Hadde en barnestol, en tripptrapp, og en sånn reisestol som vi fester på bord selv. Lånte 2 stk av slekt, og min søster tok med stol.
nickoline og supermann Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 barneselskap. be foreldrene ta med stol til barna. vi hadde voksne og barn sammen. serverte pølser og lagde potetsalat og litt tilbehør ved siden av. Ellers hadde vi kaker. Mamma laget sjokolade togkake. Den var et høydepunkt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå