shr&e&lillesusanne Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ..hvordan får jeg av dette? De var reine da jeg la de bort for tre år siden... Det er vel en salig blanding av generell gulning, gulp og tran, tenker jeg. Noen med gode velprøvde triks her ? =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 det er melkeflekker.... aner ikke hvordan det går bort, har prøvd det meste...
shr&e&lillesusanne Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 ahaa! Synes ikke å huske at storesøster gulpa så fælt heller, liksom... Ingen med tips og råd? =))
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hvis klærne er hvite, kan du legge de i klorin. Hadde samme problemet; la klærne i klorin og de ble kritthvite! Fulgte anvisningen på flaska i fht blandingsforhold vann - klorin.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 min gulpa aldri... har mest gule flekker fra den tiden jeg ammet. tror det setter mer flekker enn mme
shr&e&lillesusanne Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 Skal prøve klorin på de hvite klærne, takk for tips =) Men hva med de klærne med mønster? Eller farge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå