mojo Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Skal lage en presentasjon av min mann til 40års dagen. Når jeg skal legge inn bilder får jeg bare beskjed om at de ikke kan brukes. (får bare brukt present. filer) Må vel gå an å legge inn "vanlige" bilder også! Hvordan gjør jeg??
Dolla&Heidi&spire Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei. Nå er ikke jeg ekspert, men vet at du ikke bare kan "klippe og lime" på vanlig måte. Du mrker bildet su skal ha og velger kopi som du pleier. Men når du skal sette inn bildet velger du "sett inn" på verktøylinjen. Og sett inn bilde. Husker ikke nøyaktig hvordan du går videre da, men bare prøv deg frem, så går det sikkert bra!
mojo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Heisan. Ja jeg brukte sett inn på verktøylinja, men får når jeg har funnet bildet at jpg ikke er en gyldig presentasjonsfil......
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jpg skal da helt fint gå ann å bruke i pp? hørtes merkelig ut. jeg pleier konvertere bilder til jpg før jeg bruker dem.. men skal vi se her da... *åpne power point*
VinterSol+2 Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 hm, test ut dette; (nå har jeg det bare på engelsk her, men du finner vel frem..) Prøv en helt blank slide. Høyreklikk, og trykk på "background" Under bildet i ruta som kommer opp, trykker du på pila, og velger "fill effects" Velg "picture" overst til høyre i ruta som kommer opp "select picture" Bla gjennom mappene dine og velg et bilde trykk ok og så "apply" da får du et helsidebilde... funker dette hos deg?
mojo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Hei igjen! Ja dette virket. Rart hvorfor jeg ikke får til å legge inn bilder da!
mojo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Jepp nå fikk jeg det til. Kunne ikke sette inn bildet når jeg sto i disposisjonsvisning.
tre_i_familien ;) Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Jeg holder på med PP nesten ukentlig på jobb, men du fikk visst svaret du leitet etter. Tenkte på background/fill effects og select picture
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå