Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Huff, kommer inn hit på søndag Men jeg har aldri bekymret meg for abort eller noe, til jeg begynte å "henge på 1 trim".. Der står det jo søttern meg at 50% av alle svangerskap ender i MISSED ABORTION =/ Trodde ikke dette var så vanlig jeg !??! huff, må merker jeg det knyter seg i magen min =/ Vil ikke miste min lille... Har vært på to ul, og påvist aktivitet begge gangene.. Siste var jeg 9+1 ... Gleder meg så fryktelig til jeg kommer inn hit, er 11+3 idag Ønsker og være anonym, fordi det er så "mange som kjenner meg" =o)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Det går sikkert bra skal du se =) For det første så har du jo kommet nesten i 12. uke da og ikke minst det er jo blitt påvist aktivitet. Nei, prøv å ikke bekymre deg (vet det er vanskelig) men prøv å tenke postivt=) Velkommen hit om noen dager =)
M*A*S*H* Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Lurt å ikke lese alt man kan finne om spontanaborter:-D Husk at har du påvist liv etter uke 8 er det over 95 % sjanse for at det går bra. De aller aller fleste spontanaborter skjer før mor i det hele tatt har fått med seg at hun er gravid, og man regner med at i rundt 60 % av tilfellene skyldes dette kromosonfeil som er uforenlig med liv. Altså er dette kroppens måte å rydde opp på. Du har påvist liv på ul, forsøk å tenk noen hyggelige tanker istedet. Sender deg en oppmuntrende klem fra regntunge østlandet.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jeg er også fra det regntunge østland hvor herifra er du ??=) Er helst MA jeg er redd for liksom =/ Får stå frem med nick da, siden dere er så søte og snille =)
M*A*S*H* Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Samme tallene gjelder for så vidt ma - det er to sider av mer eller mindre samme sak:-D Jeg er fra Drammen. Har du opplevd at det har gått galt tidligere, eller er det alle skrekkhistoriene her som har tatt luven fra deg? Drittlei været du også? Kommer du fra da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er fra Jar i Bærum Alldri opplevd tidligere, er bare 19 år Så er bare skrekkhistoriene gitt Vet du, jeg syns faktisk været er kjempedeilig jeg Er så trøtt for tiden, og syns det er deilig og sove når jeg hører regnet trommer på taket Din første baby??=)
M*A*S*H* Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jepp. Men andre svangerskap. Har termin i januar jeg også. Det er sant, deilig sovevær det her. Nå skal jeg straks finne fram gummistøvler, regntøy og ei trøtt bikkje så skal vi ut og bli klissvåte.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Hei du Jeg var også veldig redd for MA og fortalte det til min fastlege, han kunne da fortelle at gjennom sin legepraksis som hadde vart nå i 30 år hadde han aldri opplevd at noen har hatt en MA, og han hadde hatt sin andel gravide kvinner hvert år. SA derimot var litt vanligere, men de fleste gikk bra. Min leges "regel" til meg var at så lenge jeg ikke hadde noen blødninger så skulle jeg i alle fall ikke være nervøs. Om jeg fikk blødninger så skulle jeg ta kontakt, så fikk vi undersøkt, men blødninger kunne ha en helt normal forklaring. Så like greit og lukke litt øynene for alt det som skrives/spekuleres i sa og ma. Lykke til!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Så herlig da liker å gå tur i regnet jeg Gammel er 1 barnet da??=) Har sånn "guttebaby" følelse jeg spennende og se på ul i uke 18
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Ååh, såpass ja.. Deilig å få sånne svar, merket jeg ble rolig med en gang Er kanskje det at de som har opplevd dette, snakker om det på slike forum, så d virker d som alle har hatt det ?? Jeg har ikke hatt noe blødninger *phuuuh* Er heldigvis 11+3 idag Så er bare 4 dager så er jeg over det første målet
M*A*S*H* Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Mistet første - så dette blir første barnet. Jeg sitter og gruer meg til turen. Regnet hamrer på vinduene nå...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Ooh, beklager Nå er det faktisk opphold her ;D hehe..
M*A*S*H* Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 Ikke tenk på det:-D Har sett liv på ul jeg også, det var veldig beroligende for meg. Kan du sende litt oppholdsvær vestover please:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå