Gå til innhold

Cirkus.. Det er jo så dyrt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst ta med barna mine på cirkus... Men usikker på om jeg vil bruke så mye penger på en kveld.. Gjør det nok for dem.. Men burde vært familierabatt..

Noen steder en kan få tak i billigere bill??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe dyrere å gå på cirkus enn å gå på teater eller konserter eller andre "live"forestillinger. Det koster helt utrolig mye penger å drive et cirkus. Bare tenk på bensinprisene i dette landet, veiavgifter og bompenger, alle de menneskene som må arbeide for at det skal bli forestilling og lønningene de skal ha, mat til dyrene, leie av plass, vedlikehold og enda mer vi ikke kan tenke oss til.....

Jeg synes det er verdt pengene å gå å se noe ekte, selv om det selvfølgelig blir endel når man skal gå en hel familie.

Cirkusene pleier å dele ut rabattkuponger (som regel på opp til halv pris). Ofte i postkasser, men har du ikke fått der ligger det ofte så man kan forsyne seg på butikker og bensinstasjoner i området der cirkuset skal stå/står!

Håper dere får en kjempefin kveld hvis du bestemmer deg for å gå:)

Skrevet

Bruk pengene paa noe annet du, hvis du ikke vil stötte dyremishandling.

Skrevet

Signerer Susse.... Legger til at Nysirkus faktisk kan være morsommere.

Skrevet

Signerer også SUSSe- kommer ikke til å ta med gullet på sirkus der det er dyr :(

Skrevet

Jeg antar du har reist rundt med et cirkus og sett hvordan ting foregår og hvordan dyrene har det siden du så bastant kan påstå at det drives med dyremishandling?

Skrevet

Du kan jo ta en titt på baksiden av sirkusteltene, hvor elefanter nesten midtvinters vasser rundt i snø til knærna, i knøttsmå innhegninger. Akkurat det er jo helt naturlig for en elefant...

Skrevet

Man maa ha tungt for det hvis man maa reise rundt med et sirkus for aa vite at det er dyremishandling!

Skrevet

Nå har jeg faktsik reist rundt med et cirkus og har derfor litt mer grunnlag for å uttale meg enn mange som bare titter rundt akkurat når det er forestilling. Dyrene har det stort sett kjempebra. Overalt finnes det selvfølgelig mennesker som ikke kan behandle dyr slik som de fortjener, men det gjelder jo også blandt bønder, folk som holder hester, folk som har kjæledyr, overalt hvor dyr og mennesker omgås. De små innhegningene står elefantene i i kun korte tidsperioder. De fleste som reiser med dyr i cirkus elsker dyrene sine som om det skulle vært barna deres er konstant på jobb for at dyrene skal ha det bra.

Skrevet

Signerer Susse, jeg kommer aldri til å ta snuppa på sirkus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...