lotta72 har fått Anders Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Føles så flott å være over i 2-timester! Dette har jeg sett frem til. Etter en del blødninger og tull, har første trimester vært slitsomt. Så deilig at jeg nå er på tryggere grunn. Ønsker alle en fantastisk dag:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Velkommen hit=) Og lykke til videre.
3småskatter:0) Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Så koselig at du har kommet over hit...alltid kjekt med nye folk som kommer inn her på 2 trimester. Jeg syntes det er mye bedre atmosfære her inne enn i 1 trimester. Gleder meg til å følge deg fremover. Klem:0)
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Tusen takk for hygelige svar:) Er gravid for tredje gang, men venter mitt fjerde barn. Fikk tvillinger i første svangerskap. Synes at 2 trimester er den beste, og mest spennende tiden. Man får skikkelig mage, og man kjenner første spark, og enda er man ikke så stor og tung at det er slitsomt.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 velkommen inn hit da lotta72 enda et skritt nærmere siste trimester....klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå