mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 dettte spm er sikkert tatt opp før men er det noen som kan anbefale en god hemoridekrem? jeg har fått en j...... vond hemoride. tenkte skulle til byen senere og kjøpe på apoteke. må man høre med jordmor el lege om å bruke slikt. har ikke fått hemorider før nå.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Har et kjerringråd som virker og det er honning. Funka kjempebra hos meg:)
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Her har bare honning hjulpet på meg også. Har prøvd 2 kremer fra apoteket, til ingen nytte. Med honning merket jeg raskt bedring. Brukt lynghonning jeg da, men vet ikke om det har noen betydning :-)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 oki, smøres det på hemoridene da?uff føler meg dum altså, førstegangsfødende og alt er nytt. får kjøpe det på butikken da hehe er visst tom for det. hadde en periode hvor jeg måtte ha knekkebrød med honniing på hehe
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Ja smøres rett på, morgen og kveld! Ta på et truseinnlegg også for det blir jo litt kliss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå