ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 eller er det bare meg som er veeeldig tidli oppe ?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 ....jeg er oppe,men ikke Lukas:)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 det er gutten min. vi skal reise kl 0800 så gidder ikke å legge han for så å vekke han. så han ligger i vippestolen å ser på playhouse disney:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 ...hehe ja godt da de er så små at de faktisk ligger stille:))) på ferie??
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 nei skal ikke det i år:) skal hente ei venninne av sambo på flyplassen. også er det 3 timers kjøring en vei:) så må starte tidli:) Blir nokk ingen ferie på oss. Skal flytte i hus å ha dåp før juli er over. også kommer dattra til sambo til oss. å hun reiser 250 mil for å komme hit, å det er langt for ei på 5 år å reise. så vi skal bare være hjemme og kose oss med henne å lillegutt i sommer:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Deilig`a:) Skjønnner at det ikke blir ferie da dere skal flytte+at dere skal ha dåp!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 nei det blir liksom bare stress emd ferie da:) ska du/dere på no ferie? tror det blir en liten ferie på bare meg å sambo i vinter en gang. vi har snakket om å dra til praha:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Praha har jeg hørt er en fin by:) Vi har bare vært på en ukes ferie på Kreta i mai,skulle ha vært på hytta nå i slutten av juli...meeeen tror ikke det blir noe av,dette dritt været som er nå har gjort det slik at vannet er noen meter høyere+at man regner med at det blir mygg år i år!!! Orker ikke å sitte inne på en hytte,da kan jeg like godt være hjemme her I oslo:)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2007 her er det nydelig vær. men det har vi fortjent. har vanligvis bare regn å skitvær vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå