OnlyMe Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg vil ha sambo for meg selv for tiden... HELT for meg selv, er såvidt jeg vil la han gå på jobb om dagen. Vil helst at han bare skal være hjemme å kose med meg hele dagen. Bare holde rundt meg og passe på meg :s Han er jo så snill og gjør alt han kan, men regner med han begynner å bli litt lei nå! Han kan jo ikke gå på butikken alene engang:( Hvis han først kommer seg vekk fra meg, så ringer jeg i ett sett... Vet ikke hva som feiler meg, men er blitt SÅ redd for å miste han, og er redd for alt som kan skje (bilulykker,bli slått ned,falle) Ja, de utroligste ting! Huff, håper dette går over. Akkurat nå trøster jeg han med at det sikkert bare er morsfølelsen som "øver seg"... Hehe! Må bare spørre om det er flere som har det slik? og om det er normalt?... Heldigvis er det ikke lenge igjen, og takk gud for at jeg har verdens snilleste og mest forståelsesfulle mann:) Elsker deg vennen min!
Lykkeliten og jeg Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg merker at jeg er blitt hakket mer sjalu ja. Og livredd for at han ikke skal komme hjem en dag. Og hvis vi krangler eller har en diskusjon blir jeg såå redd for at han ikke vil være med meg lenger og begynner å sippe, så han må trøste meg og fortelle meg (nok en gang) at han ikke har tenkt seg noen vei ;o) Det hører nok med, tenker jeg.
OnlyMe Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Godt det ikke bare er jeg Er så forferdelig altså, føler meg som en liten grinunge:( Men det forsvinner vel med magen! Hehe, håper ihvertfall det for sambo sin skyld...
Fabelaktiv Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Oi.. glad jeg slipper det.. Vil gjerne ha han hjemme mer for å kose med meg og skjemme meg bort, men jeg tviholder ikke i ham nei Heheh - de blir sikkert litt slitne
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 merker at jeg er ekstra sjalu ja... Men prøver å ikke vise det for mye:) hehe... kan muligens bli litt slitsomt da... Men sambo er så snill, viser masse omsorg og jeg føler at jeg har behov for det... :=) Han er sånn som person så trur ikke han blir lei, da hadde han sagt ifra... Men jeg ser han jobber mye for tiden pga ferieavvikling, så gleder meg til neste helg da går vi på ferie:=) Skal bli herlig:=)
stima Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 He he, merkelig det der.. Jeg har ikke blitt så veldig sjalu, men veldig redd for at noe skal skje med han, ulykker, fall, arb.ulykke og død å sånn..Har liksom blitt sånn ekstra glad i han i det siste..
sikat Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 jeg er kjemperedd for at d skal skje han noe....Sånn som idag...han reiste på en liten hyttetur i går og skal komme hjem i dag, hytta ligger seffers sånn til at det ikke er mobildekning og jeg har sett for meg både båtforlis, hyttebrann og alle mulige ting. Gleder meg til han kommer innenfor dekning igjen og gir et lite livstegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå