Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har prøvd å ha sex et par ganger nå i det siste (4 mnd siden fødsel), men klarer ikke! Det er skikkelig ubehagelig og vondt. Kjennes ut som det på en måte henger seg fast i bakkant der jeg er sydd, er også vondt inne i skjeden... Er dette normalt??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Det kan være at du har fremfall av skjedevegger, ufarlig, kan komme og gå, men uansett bra å knipe, for man styrker det rundt. Blir det ille, går det an å operere, MEN det kan gå seg til, eller komme og gå. Egen erfaring det siste da.........
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Er det samme her.. men vi har nok blitt sydd for stramt. Jordmor sa det må tøyes/strekkes ut langsomt (ved sex f.eks.) Går seg nok til skal du se!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Du kan jo ta en gu hvis du er usikker...en må jo se området for å ta en vurdering. Kanskje gynekologen eller de på føden har noen tips til deg...håper det går over!:-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 for min del kunne jeg levd i sølibat. har mista helt lysten på sex, men har det fordet. Regner med at det blir bedre etterhvert og at det går seg til. Men er skikkelig ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå