LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har hatt en "såkjærest" ettpar mnd. I helga skjedde det saker og ting som gjorde at jeg bare ga opp. Ble lei rett og slett (vinglette og sjenert fyr med en liten forkjærlighet for raske biler og fjortisser). Så i kveld da så skrev jeg en melding til x'n (ikke barnefar). Bare for å bli i litt bedre humør, som jeg alltid blir av han. Og nå vil han at jeg skal ringe han og prate om en liten stund (han er på spilling nå). Greia er den at detta er en fyr jeg lengter etter med hver fiber i kroppen! Er liiivredd for å falle, igjen. Joda, jeg elsker han, men jeg er kommet meg ovenpå etter bruddet, og hverdagen funker uten ham. Men jeg kjenner at det skal lite til før jeg faller. Og det som værre er: bruddet kom på tross av at vi nok begge føler det samme, det var bare for mye som skjedde akkurat da, til at vi kunne starte et liv sammen. Nå har han en ny dame, men slik jeg forstår er det langt fra lykken. Både gruer meg og leder meg til å prate med han. Nei pokker. Vet ikke hva jeg ville med innlegget. Måtte vel bare skrive det litt av meg.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 *Klem* Vet det er vanskelig..
Monajenten Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 *sukk* Dette minner litt om "fortvilet, men har håp" sine innlegg. Ønsker deg lykke til. Sånt er vanskelig, skummelt, trist, deilig, spennende og fryktelig, fryktelig emosjonelt:-s Sender deg en stor klem og håper det ender som du ønsker:) By the way - nydelig å lese fødselshistorien din, satt med tårer i øynene.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk Monajenten! Var nok litt emosjonelt og skrive den også. Nei jeg får vel hoppe i det og finne ut hva han vil prate om. Er ikke lett, vet at jeg både vil og ikke vil ha med han og gjøre. Skal være sagt at han aldri har vært vond mot meg, eller motsatt. Er bare for mye grums rundt og inni oss. ...tror dette kan bli en lang natt ja...
Monajenten Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg kan skrive under på at jeg vet nøyaktig hvordan du har det..... Ønsker det beste for deg. Nå er det lalletid. Send meg gjerne en pm om du ønsker:) Klem til deg.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 Oioioi.... Tja. Natta ble til dag den før vi var ferdige å prate, halv 6 tok jeg kveld. Vet ikke om vi egentlig kom frem til så mye, men jeg forsto mere av hvorfor det aldri ble vi. Samtidig tror jeg han har et håp om at det skal kunne gå en gang. Og det er jo kos å tenke på, at jeg faktisk er like mye savnet som han er. Så får vi se da hva fremtiden bringer. Jeg er bare glad vi endelig kan snakke sammen på et skikkelig vis, har vært for vondt for begge tidligere.
Monajenten Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Åhh så bra da!! Det er alltid vondt når man ikke kan prate skikkelig sammen, godt dere fikk snakket ut!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 *knis* Gjett hvem som ringte og innviterte seg og alle ungene sine på middag til meg til uka! :-D Og gjett hvem som klarte å lure inn et lite hint om at han nok var å betrakte som singel nå... Hmm! Men er svinakti redd da, men noe må man bare hoppe i. Fint at første runde blir med barn, så man får noe å fokusere på.
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Oi oi oi så spennende:-D Her er det store muligheter for noe enda mer spennende, ser det ut til!!! Lykke til med middag! Enig med deg at det er kjempebra at det er med unger første gang!!! :)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2007 Hehe, der var jo du jo! :-) Ja, er greit sånn sett. Og ungene var aldri involvert (vet ikke om) forholdet vi hadde, men de kjenner hverandre godt pga felles vennegjeng. Så det blir helt naturlig at vi møtes for "play-date" for ungene. Vet ikke hva jeg kan forvente, men så lenge det er liv er det håp sies det. Og han kommer jo ikke på besøk kun for ungene sin skyld vel, finnes jo maaange andre barnefamilierhan kan besøke...
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Nei nå må du ikke begynne å tulle deg;) SELVSAGT kommer han på besøk nettopp fordi det er til deg:) :) Og det er jo supert at ungene kjenner hverandre fra før av også Selv om jeg ikke er synsk, så har jeg en god følelse, tror dette kommer til å gå kjempebra! Så lenge det er liv er det håp ja, HELT riktig, og nå må du bare glede deg til middagen og gå inn for det med friskt mot:) :)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2007 Tja, jeg får brilliere med mine kokkekunster, veien til mannens hjerte osv. Og om jeg får si det selv, akkurat den biten skal jeg fikse med glans. :-D Det "værste" er at jeg er mer eller mindre omsvermet for øyeblikket, akkurat som om de lokter konkurranse. Men det er han jeg vil ha! :-)
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Nææhhh så koselig da!!! Kjekt å være litt omsvermet;) Og så flott at du vet hvem og hva du vil ha! Tipper han kommer til å bli knallfornøyd av å bli vartet opp av en flott dame som lager fantastisk mat;) Ønsker deg kjempemasse lykke til, tror det kommer til å gå strålende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå