winneboo Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Skal flytte dit å kjenner i grunn ingen..hehe..Å dere som bor der, trives dere? Er litt skeptisk med tanke på å flytte til byen med et lite barn for er vant med landelige omgivelser..hehe.. men men det vokser jo opp barn i oslo å
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg bodde der endel år. Stortrivdes =0). Masse lykke med flyttingen =0)
winneboo Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk Håper vi kommer til å trives.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 jeg bor ikke der, men kusina mi bor der. kjempe fint og koselig der, hun trives men det er veeldig vanskelig med å få plass i barnehage har jeg hørt. den mest "værste" bydelen ang barnehageplasser.
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 Off ikke bra. Har ikke fått barnehageplass til vesla i denne lille drittbyen heller. Men vis jeg søker nå angående plass neste år så er det kanskje en sjans, å hun fyller 3 år neste høst-
roxanne Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bodde der i mange år, men har nå flyttet. Leiligheten var veldig bra, men hadde ikke noen uteområder i tilknytning til leiligheten. Hvis jeg skulle ha plenfølelse måtte jeg gå en tur i Frognerparken. Der er det et fint lekeapperat for små barn. Ellers så er det ikke så langt til Bygdøy med badeplasser og turområder. Jeg ville ikke flyttet dit nå med små barn. Det er mye trafikk, og biler parkert overalt. Hvis du er heldig med bakgården er jo det et pluss hvis du har små barn. Unger der lider jo ingen nød akkurat, men de mister jo en del frihet siden foreldene må passe på hele tiden.
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2007 Oki skjønner. Skal bare bo der 1 år da, før vi flytter til Bærum å finner oss et roligere sted. Var visst en stor hage på baksiden som alle i bygget kunne bruke.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Ja, jeg bor i Frogner bydel... Og jeg har flere venninner som har bodd der hele livet. Det spørs nå litt på hvor på Frogner du bor, men er mange fine områder her. Jeg trives, men liker meg mye bedre andre deler i Oslo... Men Frogner er relativt nærme sentrum, og det er jo et pluss:) Du har jo Frognerparken (der har de et lekeapparat for barn og...) samt Frognerbadet... Litt avhengig av hvor du bor på Frogner, men du har jo f.eks Maja hvor de har lekeapparater i.o.m. at det er en skole... Ligger jo på Majorstuen da, men er ikke lange veien... Ellers er det koselig her:-) Ikke nødvendigvis det stedet hvor du blir bestevenn med naboene dine, siden de fleste gjerne har nok med seg selv....=) Hvor på Frogner skal du flytte da, sånn ca?
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. juli 2007 Leiligheten ligger i Oscarsgate vis det sier deg noe? Vet ikke noe mer enn det egentlig..hehe..er ikke kjent der i det hele tatt.
roxanne Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Det er jo den fineste gaten der det da :-) Skikkelig fornemt. Husene der er bare helt nydelige.
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2007 Hmm ja kanskje det..hehe.. syns det var fryktelig dyrt da men, leiligheten var kjempefin å det har veldig mye å si for meg hvertfall. At jeg trives.
roxanne Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 PS. Og jeg har jobbet i hjemmesykepleien der og er kjent i alle kroker og kriker som finnes :-) Oscarsgate er definitivt den fineste gaten. Bred fin gate. Det bor mange kjendiser der uten at jeg vil gå inn på hvem....
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 Ja, det ligger på Bislet... Rett ved KG? Ikke sant....? Da bor du vel akkurat på grensen til Bydel Frogner da...? For det er vel det St.Hanshaugen slutter...? Men det er ganske koselig der, men ikke helt Frogner da:) Ville sagt mer Bislet! Da har du Bislet Kebab!! hehehe
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2007 Hmm KG? Hva er det? Stod Frogner på prospektet så trodde det lå i den bydelen. Nei ikke vet jeg..hehe
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. juli 2007 Åja hehe er det de som bor i de store husene ja :=) Lurte fælt på hvem som bodde der ja. Mye flotte hus i den gata ja.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #17 Skrevet 11. juli 2007 KG er Kristelig Gymnasium... Jeg er ganske sikker på at Oscarsgate går rett ved KG... Eller kanskje jeg tar feil? Men er rimlig sikker!! Og det er Bislett..... Men nå er ikke jeg en bydel master, så det er jeg ikke sikker på da;-)
roxanne Skrevet 11. juli 2007 #18 Skrevet 11. juli 2007 KG er Kristelig Gymnasium. Oscarsgt. er nå den gaten som er mest "Frogner" da. Selv om det finnes noen "vanlige" hus der også.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #19 Skrevet 11. juli 2007 For øvrig strekker den seg helt til Bislet, så kan hende den faller akkurat under:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 11. juli 2007 #20 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bor på Frogner! :-) Og STORTRIVES!!! Det er bare å glede seg! :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #21 Skrevet 11. juli 2007 Ja, men den ligger på Bislett!! Gjør den ikke...? Jeg ville ikke sagt at den er mest frogner...Men det er jo koselig der:)
roxanne Skrevet 11. juli 2007 #22 Skrevet 11. juli 2007 Oscarsgt. er nå ikke Bislett. Jeg hadde denne gaten i mitt hj.spl. distrikt og jeg jobbet i Frogner bydel. Men hvor grensene gikk, det husker jeg ikke.
winneboo Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 11. juli 2007 OKi nei aner ikke, har vært der en gang i mitt liv så har ikke fått sett meg så mye rundt enda. Jeg er hvertfall ingen bydel master, aner jo ikke hvem bydel jeg skal bo i en gang..hehe.. trodde det var Frogner men men..hehe
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #25 Skrevet 11. juli 2007 Det er Frogner, det er jeg som tuller litt... Men det er så å si på grensen til en annen:) Men faller under frogner:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå