mayaya Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Banken har sperret visaen min for å lage nytt kort, noe de lovte meg at de ikke skulle (har byttet navn), samme med mannen sitt! Eurocard har sendt meg nytt mastercard, men glemte (!!) å sende ut kode. Vi reiser på ferie på fredag og har INGEN kort.... Jadda! Møkk! Gjett hvem som skal ringe banken i morgen tidlig... *puh*
sveis Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Huff da! Man må jo bare ha kort på ferie. Får håpe det ordner seg for dere da.
Supermamm Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 oi, det var kjipt! de kan sikkert ordne noe for dere, håper det ihvertfall... Lykke til! : )
* 5 om dagen * Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 systemet er tregt.... men kan du ikke sette over pengene på en konto som dere har kort da? så du har mulighet til å få tak i de...
mayaya Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Høhø... Nei, greia er jo at de har sperret alt som er... :-( Så - det ser ut som at eneste løsning er å kjøre ti mil hver vei for å ta ut penger i cash til 2 ukers ferie---- jaaaadaa,, :-s oppgitt? ja sinna? ja lattermild? joda :-p
winneboo Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det samme skjedde med meg i fjor. Ga de streng beskjed om å ikke sperre det kortet jeg hadde før jeg kom inn i banken ETTER ferien min å makulerte det. Men neida de sperra det en fredag ettermiddag å eneste måte de kunne få åpna det var at jeg kom ned på mandagen men jeg skulle jo på ferie på mandagen å båten gikk kl 08.30. JIPPI. Heldigvis hadde typen min kortet sitt, men uansett det var suuurt for hadde en del penger jeg hadde spart opp sånn at jeg kunne shoppe mye, å desverre så hadde ikke typen min så mye penger til overs uten om å betale for mat og ting vi trengte på ferie, så ble ikke noe shopping på meg nei. Takket være en kjerring som var ny på jobb i banken.........
mayaya Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 men det kan være håp dersom jeg tropper opp i banken, da??
winneboo Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Ja de sa til meg at bankdama hadde sperret kortet ved en feil, å de kunne åpne det dersom jeg bare kom ned å viste legitimasjon. Men det gikk ikke over tlf.
mayaya Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 hmm... dette er en liiiiten bank da, og jeg kjenner fyren som gjorde det, så kanksjekanskjekanskje... åh, hadde vært bra da!!! Slippe å putte mini i bilen og kjøre 20 mil! Eller, hva som helst så lenge jeg har penger i ferien... :-s Men det er ikke tapt for alltid da iallefall??
winneboo Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Ikke tapt for alltid nei. Er bare å åpne det igjen det
mayaya Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2007 ÅÅÅHHHHHHH, så glad jeg blir hvis snille bankmannen fixer kortet mitt :-D *sukk* Skal jo avgårde og kjøpe 30 l øl i morgentidlig også... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå