Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange kan ikke amme selv om dem gjerne vil.

Dere kan derfor ikke ta alle under en kam.

Ta heller meg!

Jeg kan amme, men vil ikke!

Jeg har slutta å amme fordi jeg var drit lei all denna amminga- nå tar han flaske og jeg føler meg fri=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte å lure litt da jeg så overskrifta her...

Jeg skal IKKE ta deg... hihi.. litt sånn dårlig humor på kvelden her..

Skrevet

ta gjerne meg også..

kan amme men ammer ikke og har ikke gjordt det

ja jeg har en god grunn men det er uvesentlig!!

amming er en privat sak...

JA til å få opplysning om begge deler.. amming OG mamming(som jeg og flere kaller det å gi flaske)

NEI til hjernevasking av enkelte... la folk gjøre det som passer de og babyen best , om det seg være amming eller ikke..

Gjest MammaTil3
Skrevet

Snilt av deg å melde deg frivillig til å lynsjes Lilledrue ;)

Er det rart det er krig i verden forresten? Her inne blir det ufred av noe så enkelt som morsmelkerstatning og hipp saft ;)

Skrevet

Hehe... kjenner flere som ikke vil og det er da helt greit! deres barn og deres valg... ammer ikke selv heller, av mange grunner egentlig, men jenta mi vokser opp på mme også gitt! Og lei det puppemaset ble jeg også forresten... og hysteriet rundt det at man må amme for enhver pris! nei, det må man ikke...

Skrevet

Hehe,jeg skal heller IKKE ta deg:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jøss...ikke en eneste spydig anonym på den tråden her! Hva har skjedd???

Skrevet

Her melder jeg meg frivillig!!! Må si jeg blir skuffet over å ikke få mere dritt!

men dem som ikke har bedt om det- de skal tas....

Hmm... blir ikke klok av dette

Skrevet

Det er vell kanskje ikke like moro for "dem" lenger når du har meldt deg frivillig;)

Skrevet

Slapp av den kommer nok.... ;-) Bare vent til alle disse anonyme har våknet i morgen!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Ja, de anonyme våkner ikke fr i 8tiden for å amme, så da blir det fullt leven på denne tråden i 9tiden, men slapp av lille drue, du får nok høre det. Jeg ble tilogmed hengt ut på krangle fordi jeg gir mme(har ekstremt god grunn) - hehe! :D

Skrevet

NÅ KOMMER JEG OG TAR DERE!!!!!!!!!

bøøøh!

hihihhihi

neida :) Jeg klarer ikke være sint jeg. Eller frekk. Til det er livet for flott å leve syns jeg - for dumt å gjøre andre i dårlig humør :)

Amming eller mamming, mm eller mme - jeg gir ærlig talt bæng. Jeg har selvsagt mine meninger og holdninger til emnet, men ser egentlig ingen grunn til å pøse dem ut på et nettforum.

klem fra ka-ping i godt humør :D

Skrevet

jeg må si at dere jenter er herlige, som gjør meg i godt humør, for jeg er jo i den "gråte-mine-bitre-tårer-over-såre-pupper-og-ei-jente-som-ikke-suger-skikkelig"-perioden,

og er så lei av å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke passer inn i Gro Nylanders verden..

takk takk takk! Lilledrue, jeg skal ikke lynsje deg iallefall, jeg bærer deg på gullstol! :)

Skrevet

Stiller meg til disposisjon jeg også.

Har kun ammet de to første ukene, så synes jeg at det var altfor mye mas i forhold til kosen.

Gutten min har det kjemebra med flaska si og MME!

Og jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...