Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Tenk litt dere også da før dere irriterer dere over dette med fødelister, osv... Vi er MANGE som er innpå her om gangen, og med en gang det kommer et nytt slik innlegg, så klikker alle seg innpå den. Mange sikkert helt samtidig. Det betyr at når vi da er innpå tråden og kopierer den, så ser vi jo ikke den som skriver seg på akkurat der og da. Fordi maskinen oppdaterer seg jo ikke selv... Skjønner dere hva jeg mener? Bruk terminklubbene istedet da vel, er jo derfor vi har det....
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg vet. Men de fleste andre vet vel ikke det at dette ikke går siden så mange går inn på den samme tråden samtidig...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, du blir jo like irritert du over folk som irriterer seg over fødelister som de som irriterer seg over fødelister... La nå folk irritere seg. Akkurat nå er det 1352 pålogget... Kanskje 1000 av disse er gravide. Her er jo propp fullt av hormoner.. Er ikke rart det renner over av og til
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Enig med deg. Men herregud du trenger da ikke å irritere deg sånn over den saken. Blir veldig lavmål med en slik headline synes jeg! Men men! Virker som du er ute etter litt krangling!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 er enig i deg men du trenger vel ikke å kalle folk idioter for det? men du er kanskje ute etter å skape litt krangel og bråk?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 De idiotene som slenger med leppa til de som "ikke får dette til", men så er det egentlig de som ikke har skjønt hele opplegget... haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå